Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
05. december 2003 - 18:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Den tager lidt tid før den kobler til på nettet??

Hej, jeg har stofa internet, og for dem som ikke ved så logger man på nettet ved hjælp af en hjemmeside som stofanet bruger kan komme ind på uden at være online.

Mit problem er nu at mit logind side åbner for langsomt. Der står hele tiden "registrere proxyinstillinger..." og efter et stykke tid kommer siden frem. Før i tiden dukkede den bare op lige med det samme. Jeg har en anden computer og på den dukker siden op lige med det samme. Jeg har ingen virus på computeren ( eller det siger min virus scanner i hvertfald :-) Jeg har slettet spyware og ad-ware, men jeg tænkte på om min spyware/adware software har slettet nogle filer der måske var vigtige for min internet login?

Eller hvad skyldes mit problem???
Avatar billede espersen Novice
05. december 2003 - 18:50 #1
check lige om du har klikket noget af under Proxyindstillinger på dem begge 2

Funktioner -> Indstillinger -> Forbindelser -> LanIndstillinger

(min har ingen proxyindstillinger)
Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
05. december 2003 - 22:58 #2
Tak for hjælpen. Den var markeret i "automatisk registrering af instillinger" og efter jeg fjernede hakket derfra, virkede alt normalt igen.