Avatar billede bjarnebit Nybegynder
04. december 2003 - 16:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Exchange 2000 Storage limit

Kender I Exchange storage limit setup. Denne opsættes til en bestemt antal KB og når mailbox'en denne grænse sender den automatisk en E-Mail : "Your mailbox is over its size limit"

Hvordan ændrer man denne besked, således emnet og beskeden får en anden ordlyd ?

På forhånd tak.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
04. december 2003 - 19:09 #1
simple, du skal lave en policy

start/program/microsoft exchange/system manager..
find recipient policies og opret en ny recipient policy /mailbox manager setting, der kan du bestem limit og ændre og laver din egen beskeder.
Avatar billede bjarnebit Nybegynder
05. december 2003 - 14:42 #2
Hej Rigtigmmk

/Mailbox manager setting - Her styrer man størrelsen på beskederne og hvor gamle E-Mail man vil slette.

Jeg tænker mere generelt, på hele mailbox'en. Dvs. mailbox storage limit, som man opsætter i AD.

Er du med på hvad jeg mener.