Avatar billede proff Nybegynder
04. december 2003 - 15:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navnene skal ind i midten

Hejsa allesammen :)

Jeg søger et script som gør at på min 3d chat der kommer navnene ind i midten istedet for at de står lidt ude til venstre...

Min Chat er lavet i php, mysql.. Nogen der kan hjælpe?

Det ville være en stor hjælp hvis der var en der gad at prøve.. har virkelig brug for det her..
De vigtigste chat filer kan findes her.. det skulle gerne være en af dem der henter navnet osv..

http://80.199.31.151/~proff/3dchat.zip
Håber det i skal bruge er det i :)
Den der kan hjælpe mig får 200p og 100 kr,-

Har virkelig brug for det her.. så håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede proff Nybegynder
04. december 2003 - 15:52 #1
Hvis det ikke er i en af de filer man ændrer det så sig til :)

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede kryster Nybegynder
04. december 2003 - 15:58 #2
Stop nu det lort.
Du har 30 spørgsmål til din 3D Chat, og ingen kan svare på dem.
Kan du ikke bare sige "Jeg vil have en kopi af netstationen.dk hvem kan lave det til mig".
Det er 3 spørgsmål du stiller om de skide navne.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2003 - 16:37 #3
Ja drop det spam eller du bliver anmeldt for misbrug og din konto bliver lukket.
Avatar billede proff Nybegynder
04. december 2003 - 16:49 #4
Jeg har 4 forskellige spg til min chat... alm. problemer jeg har med chatten, men ingen kan løse dem.. men det er altid ok at spørge.. da det jo er forskellige spg! Så luk..

Og nej jeg vil ikke have en kopi af N.dk "You wish!!" Jeg har min egen chat, som jeg selv vil have.. den skal ikke ligne n.dk en skid!
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2003 - 17:08 #5
Læs noget PHP og SQL og kom tilbage når du kan det mest grundlæggende...

Og du har oprettet dette spm 3 gange, hvis du ikke fatter at folk ikke gider hjælpe dig så er du sgu for dum.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2003 - 23:29 #6
Du er også i den forkerte kategori for pengespørgsmål. De skal over i Job/Opgaver. Og så skal du nok regne med beløb noget over 100,-