Avatar billede excoder Nybegynder
14. januar 2001 - 23:04 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

PC højttalere

Hvilke PC højttalere giver den bedste/rimeligste lyd for færrest penge ?

Avatar billede parazite Nybegynder
14. januar 2001 - 23:05 #1
Kan kun foreslå dig at købe et phono-kabel og koble dit stereoanlæg til (hvis det ikke står for langt fra computeren, that is). Gør det selv, og det er SÅ lækkert at spille Quake 3 med 2 * 50 watt kvalitet i ørerne! :o)

- Parazite
Avatar billede karstein Nybegynder
14. januar 2001 - 23:08 #2
Well, jeg kan kun tilslutte mig parazite og sige at du altså får den bedste lyd og den billigste løsning med et kabel over til dit stereoanlæg!!!

Thats it !

- Hygge
Avatar billede fido82 Nybegynder
14. januar 2001 - 23:08 #3
jeg kan kun give parazite ret, køb et phono kabel, og et jack til phono stik, der er sq ik noget bedre en at spille mellem et par Cerwin Vega, heeh
Avatar billede groggy Nybegynder
14. januar 2001 - 23:12 #4
Kan vist kun være enig med de 3 andre!! :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. januar 2001 - 23:12 #5
kører en løsning hvor jeg både har ovenstående skitserede løsning (er dog ikke CerwinVega) men har også to Sandberg 240watt (yeah right) højttalere på bordet... De spiller faktisk godt.
Avatar billede excoder Nybegynder
14. januar 2001 - 23:12 #6
I har helt ret, jeg kan kun tilslutte mig jeres løsning. Men jeg skal købe et par PC højttalere, men hvilke skal jeg vælge ?

Bedste kvalitet kontra laveste pris ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. januar 2001 - 23:15 #7
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
15. januar 2001 - 12:11 #8
hvad med at købe et par ordentlige høretelefoner ?? de koster ikke alverden, og er en del mere handye end nogle ordentlige motherfucker højtalere.
Avatar billede karstein Nybegynder
15. januar 2001 - 15:52 #9
Eller hvad med at tage 2 dåser og binde en snor i dem.....

Det ka\' sku da vist ikke blive billigere...!!! =)
Avatar billede zycho Nybegynder
15. januar 2001 - 18:43 #10
karstein >> hvor meget \"lyd\" tror du der kommer ud af 2 dåser med snor i?? :o) Nok den sjoveste/platteste kommentar jeg længe har læst......
Avatar billede karstein Nybegynder
15. januar 2001 - 20:09 #11
Zycho >> Det ka godt værer den var lidt under niveau, men den skal kun betragtes, som et smil på læben =)

Hygge
Avatar billede excoder Nybegynder
16. januar 2001 - 19:07 #12
Det jeg ville frem til med mit spøgsmål, var f.eks. svar som det ljweb kommer med !

Altså kunne jeg godt tænke mig svar ala´ om f.eks. Soundman S20 til ~400 kr. var værd at overveje kontra andet, når det nu er at jeg skal købe pc højttalere ?

Andre positive/negative tilbagemeldinger vedr. diverse pc-højttalere modtages også gerne !