Avatar billede fatboy Nybegynder
16. september 1999 - 03:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ATA66 og nye kabler

Jeg har lige læst et svar fra en af jer, at ata66 bagudkompatibelt. Fint nok, men hvad skal vi så med nye kabler med 80 "connections" i?
Avatar billede aleks Nybegynder
16. september 1999 - 07:26 #1
Igen så er det til når du skal køre ATA66, hvis du vil bruge disken som almindeligt IDE-drev kan du også det - dvs. at de almindelige kabler virker, bare ikke hvis du vil kører ATA66.
Avatar billede toketoke Nybegynder
23. september 1999 - 09:33 #2
ATA 66 kablerne er specialt bygget, de extra ledere er til at fjerne støj. derfor opnår du hurtigere hastighed med de nye kabler