Avatar billede martinfn Nybegynder
03. december 2003 - 19:25 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Logo til CS

Hejza alle på ekspert...
jeg har kigget lidt rundt herinde angånde cs logo og har set nogle meget meget flotte logoer.... så jeg ville spørge om hvilke programmer i bruger til det.... eller hvis jeg ikke kan det om så der var nogle der kunne lave et til mig????
vil nemlig også gerne have mit ejet spray logo...

Mvh.
MartinFN

ps. vil helst vide hvilke program det er og hvor jeg kan downloade det.... :D
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. december 2003 - 19:28 #1
det er lavet i enten photoshop eller paint shop pro, og nu du siger downloades, så kan man kun købe det i fuld version.

ellers klik ind på adobes hjemmeside der kan du hente photoshop i en trial version og så er det bare igang med at lære det
Avatar billede nfk Nybegynder
03. december 2003 - 19:37 #2
jeg vil give chokobear ret her er linket til trial verisonen: http://download.com.com/3001-2192-10154631.html

hvis du ikke for noget ud af selv at prøve kunne du jo evt. komme med nogle infomationer om hvad der skal stå på logoet og i hvilke farver etc.
Avatar billede martinfn Nybegynder
03. december 2003 - 19:38 #3
okay...
hvilken en af photoshop er den nyeste version???
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. december 2003 - 19:44 #4
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. december 2003 - 19:44 #5
eller 7 kan ikke helt huske mener 7
Avatar billede martinfn Nybegynder
03. december 2003 - 19:46 #6
hvor skal filen lægge henne når den er lavet????
Avatar billede martinfn Nybegynder
03. december 2003 - 19:52 #7
hvis jeg ikke kan finde ud af det er der så en af jer der kan lavet et til mig hvis jeg fortæller hvilke farver og hvad der skal stå osv. ???
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. december 2003 - 19:57 #8
forresten den nyeste er photoshop cs som også kan kaldes 8,0 men adobe har bare valgt at kalde den cs
Avatar billede martinfn Nybegynder
03. december 2003 - 20:05 #9
okay....
jeg har kigget på programmet og jeg har ikke fattede en skid.... :D

kunne en af jeg lavet et logo til mig?
nickname: Bloody*Fish
Farver: blå, rød og grøn.... også fedt hvis i har noget der er fedre

den der lavet det bedste få de 100 point.....
Avatar billede nfk Nybegynder
03. december 2003 - 20:44 #10
hvor stort er det nu sådan et cs logo er i px?
Avatar billede martinfn Nybegynder
03. december 2003 - 20:46 #11
don't now....
en af de andre der har bedt om at få lavet et hed 790 x 89
Avatar billede nfk Nybegynder
08. december 2003 - 22:04 #12
d kan da ikke passe
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
08. december 2003 - 23:16 #13
http://chokobear.dk/eks/start.jpg anerbananer, er helt tom for ideer
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 15:55 #14
okay