Avatar billede joe13 Nybegynder
14. januar 2001 - 19:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program til at bruge headset over Lan

Er der nogen af jer der kender et godt program til at kunne komunikere med sine med spillere i fks. Counterstrike
det skal være et program hvor der er en der hoster også skal alle de andre bare joine med et password!
er der nogle der har et link hvor at man kan down loade et freeware program eller noget i den stil ;-)
Vil helst ikke høre noget om \"Roger Wilco \" Da jeg syntes det er noget Crap

tak
johan
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 19:46 #1
Microsoft har lavet et headset og en medflg. box. Det kræver så at de andre også har dette produkt, men det skulle virke fint over lan spil.
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 19:47 #2
De har også lavet en shareware version som kan prøves uden dette sæt (kræver bare en alm. mikrofon)
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 19:49 #3
http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=22&site=10511

Produktet heder Microsoft Sidewinder Game Voice

(shareware versionen ligger vist nok på det nyeste privat computer (cd-rom´en))
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 19:51 #4
Skulle have været svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 19:55 #5
men lad nu være med at \"slå mig\" hvis du køber privat computer og det ikke ligger derpå. Jeg fortæller om det ligger derpå i morgen....
Avatar billede joe13 Nybegynder
14. januar 2001 - 20:03 #6
Jeg har headset\'et men jeg mangler bare st stykke software som jeg kan komunikerer med andre med.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
14. januar 2001 - 20:49 #7
Det bedste program på markedet er så vidt jkeg ved Roger Wilco. Det kan hentes her:

http://www.rogerwilco.com/products/downloads/rwdload.html
Avatar billede joe13 Nybegynder
16. februar 2001 - 17:16 #8
Desværre Intet jeg kan bruge!!!
Avatar billede alexmikk Nybegynder
30. maj 2001 - 18:14 #9
Der findes flere VoiceChat programmer... personligt vil jeg give dig ret i at RW er noget Harald!...
Det prog\' jeg personligt foretrækker er BattleCom... det kan stadig hentes endnu, grunden er at MS har opkøbt dem... og så lavet, som nævnt i et tidligere indlæg GameVoice, som også er ganske godt, men i bund og grund fungere ad H til hvis du bruger NAT, ICS eller ligende...
Battlecom kan hentes på www.shadowfactor.com og kan konfigureres 100% som du vil ha det!... håber du kan bruge det