Avatar billede bilfeldt Nybegynder
02. december 2003 - 23:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal klikke! Gerne hurtigt!

Hej..

Jeg leder efter en script som gør at man skal klike på to links for at man så kan klikke på et tredje link, og så er det muligt at komme vidre..

Mvh
Anders

p.s. Skal bruge det om 30 min.. Så derfor stiller jeg 200 points til rådighed!
Avatar billede dero Nybegynder
02. december 2003 - 23:33 #1
Sådan een sider jeg faktisk inde med... Jeg har selv brugt den..

Her:

<HTML>
<BODY>

<script>
var link1='off';
var link2='off';
</script>

<a href="#" onclick="link1='on'">link 1</a>
<a href="#" onclick="link2='on'">link 2</a>
<a href="#" onclick="testLinks()">Knap</a>

<script language="JavaScript">
function testLinks () {
if ( link1=='on' && link2=='on')
{
window.location = "http://www.et-eller-andet.dk/";
}
else
{
alert("Du skal trykke på alle links!")
}
</script></p>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
02. december 2003 - 23:35 #2
1000000 tak... Du har redet mit liv!!!
Avatar billede snowball Novice
03. december 2003 - 08:10 #3
bilfeldt/dero: Du/I bedes venligst forklare hvorfor begge brugere er registreret på samme PC. Ret mig hvis jeg tager fejl, men i mine øje er dette direkte ulovlig pointoverførsel fra brugeren bilfeldt, som lige skulle overføre sine sidste point til en anden bruger for derefter at lukke brugeren. Det er dog ikke lovligt, så du/I bedes derfor komme med en forklaring.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede dero Nybegynder
03. december 2003 - 17:20 #4
Kære snowball..

Dette spørgsmål er ganske rigtig lavet for at overføre points. Men det er ikke lavet for at overføre points til den samme bruger (på trods af at jeg er bange for at det er mig der står som registrant på begge brugere). Nej, den ene bruger (bilfeldt) er min, mens dero's er min vens.. Jeg ville lukke min gamle bruger, da (næsten) alle mine henvendelser her inde er noget der har med min hjemmeside at gøre. Derfor ville jeg blot overføre points til min vens konto..

Jeg tænkte så at en god og rimelig måde ville være at stille et spørgsmål som andre også kunne få glæde af...

Jeg var på dette tidspunkt ikke klar over at det strider imod reglernr, dette beklager jeg.. Men jeg håber at du vil tro mig, og hvis du vil, så kan du jo trække de der points fra kontoen dero..

Beklager..

Mvh
Anders
Avatar billede dero Nybegynder
03. december 2003 - 17:21 #5
ups.. glemte at sige at grunden til at jeg lukker "bilfeldt", er at kontoen "dero" tilhøre min med programmør.
Avatar billede snowball Novice
03. december 2003 - 17:35 #6
dero: Uanset hvor god din hensigt med dette spørgsmål har været, så er det stadig ikke lovligt, og du skal derfor aflevere point'ene tilbage. Eftersom brugeren bilfeldt er lukket, bedes du oprette et nyt spørgsmål på 200 point i denne kategori med titlen "Point til eksperten_coadm". I spørgsmålet henviser du så til dette spørgsmål så folk ved hvorfor du skal af med de 200 point. Der vil så komme en CoAdmin og tage imod de 200 point.

Snowball