Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. december 2003 - 18:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvad er det for 2 filer?

Jeg har kommet til at trykke på en af de her filer der er på http://hol.dk/traad.asp?fID=14&tID=137369 som jonazz poster 02-12-2003 - 16:18

Jeg ved ikke hvad de to filer gør og ville håbe i kunne hjælpe... får man virussen af dem?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. december 2003 - 18:29 #1
lige en rettelse, er blevet i tvivl om jeg har trykket på det, for når man trykker på linket bliver den så automatisk tilføjet eller skal man gemme den et sted på commen altså får man den valgmulighed?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. december 2003 - 19:03 #2
kan ingen hjælpe? :(
Avatar billede henninga Novice
02. december 2003 - 23:45 #3
Der er nok ingen der kan åbne din mærkelige link :((
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. december 2003 - 07:36 #4
Hvad er spg.egentlig, og hvad er det for 2 filer?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
05. december 2003 - 13:16 #5
Mærkeligt link?

Og jo man kan godt åbne linket !!!

Magictouch: Kan jeg ikke få dig til at åbne linket? der er for meget til at skrive alt fra siden ned ;)
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. december 2003 - 14:09 #6
Er det de to her: http://www.mpetersen.dk/upload/regfil1.reg ?
Jeg prøver lige at finde ud af det;)
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. december 2003 - 14:38 #7
Jonazz joker vist, for det er små mislykkede mp3 filer!
og jeg har ikke fundet noget "snavs" hvis det er det du tænker på
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. januar 2005 - 12:50 #8
.