Avatar billede frostys Nybegynder
02. december 2003 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede i explorer værktøjslinje

Hej Eksperter

Er der en som ved hvor, winlogo med jordklode gemmer sig. Jeg kunne tænke mig at skifte dette ud, havde en gang opsia der kørte rundt der, men ville nu gerne have et andet, jeg bestemte. Tror det er en .gif da der er bevægelse, hvad kan størrelse være max.???

Håber på svar kunne være sjovt at have da navn i linje er gjort,

frostys say have a nice day
Avatar billede cp1 Nybegynder
03. december 2003 - 16:56 #1
Avatar billede frostys Nybegynder
04. december 2003 - 16:23 #2
Tak skal du have cp1 skiv det som svar, ellers kan jeg ikke give point og lukke spørgsmål

frostys say have a nice day
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. december 2003 - 02:52 #3
okidoki U have a nice day 2 ;)