Avatar billede lundquist Nybegynder
01. december 2003 - 16:47 Der er 6 kommentarer

VNU til HTML

Hey Eksperter....

Jeg bruger Dream Toolz Homepage Creator til at lave hjemmeside med, men har problemer med at uploade den fordi siden gemmes i en VNU-fil...Det normale er jo HTML, så tænkte på om nogle kenderet prg. der kan konvetere VNU.fil til  HTML...Hvis ikke der er et prg. er der så andet man kan gøre for at få det til HTML?

På forhånd TAK
Avatar billede fangel Nybegynder
01. december 2003 - 16:48 #1
har du prøvet at åbne denne vnu fil og se hvad den indeholder (åben med notepad fx)

Morten
Avatar billede lundquist Nybegynder
01. december 2003 - 16:52 #2
Den viser en masse bokstaver + tegn...hvorfor skulle jeg gøre det..NB er ikke så god til sådan noget
Avatar billede fangel Nybegynder
01. december 2003 - 16:55 #3
viser den konstruktive tegn - som fx

<html>
<head>
<title>...</title>
</head>
<body>
[en masse tekst]
</body>
</html>

Morten
Avatar billede lundquist Nybegynder
01. december 2003 - 16:57 #4
Her er et lille udklip

    ‚    Š  Š  Velkommen til vores nye side.

Som i nok kan se har AaB-Ultras fået ny hjemmeside. Grunden til det er, at vi - rent organisatorisk - er startet fra scratch.
Nogle medlemmer er ”meldt ud”, da de har tabt gnisten, mens et par nye er kommet til. Vi vil i fremtiden lede efter nye mulige medlemmer, så der kan komme lidt mere struktur på de unge omkring de hardcore uofficielle i Aalborg. Mere..
˜k÷    ÿÿÿÿšÇ#‹  ¸$“€  %                Ћ@    TŠ@U  =  ¢  Z    €  %          ð?      ð?            Verdana
  ¸            Billeder fra kampe˜k÷    .)z  Billeder
  AaB Ultras            è  x  w›b¸  è  x  ¸ ÿÿÿ  ¸ ÿÿÿNûÉØ´Ï?ÿÿÿÿ               ?  ì  ¤  ÿ                  tƒ@    Àn@1  "        `}@      l@    tƒ@      l@    8ˆ@      l@    `}@    Àn@    8ˆ@    Àn@    `}@    pp@    tƒ@    pp@    8ˆ@    pp@  ÿÿÿÿšÇ#‹  WR ‘Þ  ¥                pv@      T@ø      Ö  ¥          ˜k÷  e  C:\Documents and Settings\RobinsonGay\Dokumenter\Billeder\AaB\Billeder fra kampe\AaB-OB2\IMG_0025.jpg ÿÿÿÿšÇ#‹  WR ‘à  ¥                À‹@      T@      è  ¥          ˜k÷  D  C:\Documents and Settings\RobinsonGay\Dokumenter\Billeder\silke1.jpg ÿÿÿÿšÇ#‹  ¸$“  a                lƒ@    àS@ì  +  õ  |      a          ð?      ð?            Sylfaen   ¸    Sylfaen   ¸            1  1  AaB Ultras
Hardcore Ungdomsfraktion af Aalborg Bk˜k÷        šÇ#‹  ¸$“1  "                tƒ@    Àn@?  ì  ¤  ÿ    1  "          ð?      ð?            Verdana   ¸            Billeder˜k÷    ÿÿÿÿšÇ#‹  ¸$“1                |ƒ@    ð{@  7  Ô  J    1          ð?      ð?            Verdana   ¸    Verdana   ¸    Verdana
  ¸  “‹:~        mitnavn@udbyder.dk  www.dreamtoolz.com      Verdana
  ¸  “‹:~        mitnavn@udbyder.dk  www.dreamtoolz.com                        .    7    L    X    d    r    Š  Š  Billeder fra kampe

Esbjerg - AaB
AaB - OB
FC Midtjylland - AaB
AaB - AGF

Esbjerg - AaB
AaB - Køge
AaB - Brøndby˜k÷    .)z    Billeder: Esbjerg - AaB 29-11-03
  AaB Ultras            è  (#  w›b¸  è  (#  ¸ ÿÿÿ  ¸ ÿÿÿNûÉØ´Ï?ÿÿÿÿ                  ÿÿÿÿšÇ#‹  WR ‘Þ  ¥                pv@      T@ø      Ö  ¥          ˜k÷  e  C:\Documents and Settings\RobinsonGay\Dokumenter\Billeder\AaB\Billeder fra kampe\AaB-OB2\IMG_0025.jpg ÿÿÿÿšÇ#‹  WR ‘à  ¥                À‹@      T@  þÿÿÿè  £          ˜k÷  D  C:\Documents and Settings\RobinsonGay\Dokumenter\Billeder\silke1.jpg ÿÿÿÿšÇ#‹  WR ‘à  h              ȃ@    °€@‰  b  i  Ê          ˜k÷  {  C:\Documents and Settings\RobinsonGay\Dokumenter\Billeder\AaB\Billeder fra kampe\Esbjerg - AaB 29-11-03\Resize\IMG_0005.jpg ÿÿÿÿšÇ#‹  WR ‘à  h              ȃ@    ÈŒ@‰  å  i  M          ˜k÷  {  C:\Documents and Settings\RobinsonGay\Dokumenter\Billeder\AaB\Billeder fra kampe\Esbjerg - AaB
Avatar billede fangel Nybegynder
01. december 2003 - 18:18 #5
hmm - ja det er ikke normalt html...

og det bliver ikke korrekt kode når du uploader via "send" ?

Morten
Avatar billede the4400 Nybegynder
13. november 2005 - 14:51 #6
Hej Har du Dream Toolz Homepage ? i demo ?