Avatar billede mehoo Nybegynder
01. december 2003 - 15:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

return of the king forum

findes der et spil forun hvor man kan spørge til spil.
har lige fået spillet return of the king og der mangler en del lyd, og ville høre om det er normalt eller er det mit spil der fejler noget
Avatar billede overchord Nybegynder
01. december 2003 - 15:36 #1
Opret kun dine spoergsmaal EN gang!

Kig paa producentens hjemmeside under support til at starte med.
Avatar billede mehoo Nybegynder
01. december 2003 - 15:38 #2
en mindre fejl. beklager
Avatar billede overchord Nybegynder
01. december 2003 - 16:00 #3
ok np :-) Bare husk at lukke det ene.

Har du chekket producentens hjemmeside under faq og support?

Hvis du foretraekker det paa dansk kan du evt forsoege www.spilzonen.dk (opret medlem for adgang til forum)