Avatar billede kdn Nybegynder
30. november 2003 - 05:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kiss PC-Link problem

Kan det virkelig passe at to mapper ikke må hedde det samme i Kiss PC-Link ???
F.eks. hvis jeg nu har to stier som ser sådan ud:

D:\MP3\Gnags\Greatest\gnagssong.mp3
og
D:\MP3\Eric Clapton\Greatest\claptonsong.mp3

- hvor "Greatest" forekommer i begge stier...
Guider jeg mig så, på min DP-500, frem til:
D:\MP3\Gnags\Greatest\ -mappen, vises sangene fra:
D:\MP3\Eric Clapton\Greatest\ -og bliver også spillet...

Er der andre der har samme problem ?

Der er det samme galt i både den medfølgende ver. 1.0 og den sidste ver. 1.3 !

Findes der ikke noget andet software som kan bruges i stedet for dette (i det hele taget elendige) Kiss PC-Link ?

//kdn
Avatar billede belle Nybegynder
02. december 2003 - 15:45 #1
ja der er noget rod med mapper med samme navn i deres link software. men der findes alternativer:
http://www.gooddvdstuff.com/kissdvd/viewtopic.php?t=826
her er en hel liste.
desuden er det forum jeg linker til en genial resource for folk med en kiss dvd
Avatar billede kdn Nybegynder
02. december 2003 - 19:46 #2
>> belle

Ja, se det var jo noget helt andet...;-)
Har lige hurtigt afprøvet JLink, - virker umiddelbart fint, lidt simpelt måske, men meget let at gå til...!
Er lige nu ved at afprøve EzLink, det ser ud til at det er lidt mere avanceret og kan en masse ting, og indtil nu virker det også meget fint...!

Hvilket bruger du ?

Tak for hjælpen !

//kdn
Avatar billede belle Nybegynder
03. december 2003 - 16:20 #3
jeg bruger kiss pc-link for jeg har har ikke det problem med foldere med ens navne - jeg bruger det mest til film og de hedder som regl ikke det samme ;). men bruger dog jlink til at kopiere film fra computeren til den interne hd da det program kan tage undertext filerne med og det kan pc-link ikke.
Avatar billede kdn Nybegynder
03. december 2003 - 21:19 #4
Har du selv konverteret fra DP-500 til DP-508?

Overvejer selv at prøve det, det kan vel ikke være sværere end at bikse med computere...
Fandt fremgangsmåden via dit link her:

http://www.audiomap.com/artikel/kiss/index-en.htm

//kdn