Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
13. januar 2001 - 18:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 5.5 SP1

Efter at have installeret IE 5.5 SP1., er hentningstiden på websider steget drastisk.
Det der før kunne gøres på højst et halvt minut, kan nu nemt tage 4 - 5 min. der er kun et enkelt glimt ind imellem på modemets
lamper TD + RD. Gentagne klik på linket eller
på opdaterknappen KAN hjælpe lidtpå det.
Men iriterende er det -- og koster jo også ekstra penge!!
Avatar billede krellers Nybegynder
13. januar 2001 - 19:40 #1
Prøv at Instalere IE 5,5 for ny !!!

MVH Kreller
Avatar billede hviid Nybegynder
14. januar 2001 - 20:04 #2
Har du installeret en standard- eller fuld version? 5.5 standard understøttet ting, du måske ikke har brug for. Du kunne evt. installere Netscape 4.5 og gøre den til standardbrowser, den er meget hurtigere til det meste. Så kan du jo altid beholde explorer til alternativ browser.
Avatar billede sepper Nybegynder
08. maj 2001 - 20:44 #3
Jeg har nøjagtigt samme problem, men det har ikke hjulpet at geninstallere ie 4.0 eller 5.0 efter at have fjernet 5.5
Avatar billede sepper Nybegynder
09. maj 2001 - 09:28 #4
Jeg har lige fundet ud af at 5.5 sp1 sammen med Norton antivirus program var årsagen til mine problemer , pjeew . Jeg var ved at gå fra forstanden. Måske er det også der dit problem ligger ???

Mvh. Sepper
Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
09. maj 2001 - 12:59 #5
Det har nok været en del af problemet!
Jeg har nemlig lige fundet ud af at IE 5.5 sp1
kører bedst hvis man har en cpu på min. 200Mhz.
Min er kun 166Mhz. Alene deri kan årsagen til at
programmet kører så sløvt ligge for en stor del vedkommende!!
Mvh. Wheeler
Avatar billede sepper Nybegynder
10. maj 2001 - 07:17 #6
Jeg tvivler nu på at det er din cpu der er problemet, der er jo ikke langt fra 166 til 200 Mhz !!  og at vente på sider flere minutter mod før få sekunder lyder helt urealistisk til at det skulle være hardvare problemer. Jeg vil foreslå dig at \'disable\' de programmer du har kørende samtidigt med Browseren, det være sig virus programmer eller andet.

Mvh. Sepper

ps:  30 point var for meget for et halvt svar ;o)