Avatar billede cityking Nybegynder
29. november 2003 - 11:43 Der er 9 kommentarer

Grafik - du får tohundrede point hvis du laver det.

Det skal være:

- 408 pixels bredt, 374 pixels højt
- I formatet .gif eller .jpg
- Filstørrelse max 40 kb
- Det skal ses oppe fra

- det skal ligne en "Alkoholikers" lejlighed.. måske 1 sofa eller 2.. og så et sofabord så lidt øl flasker på bordet.. og måske 1 knust flaske på gulvet..der må godt være en dør i højre og venstre side.. men farverne må du helt selv bestemme! dem er jeg ligeglad med.. bare det bliver flot :)
Avatar billede cityking Nybegynder
29. november 2003 - 11:44 #1
og måske en porno plakat :P
Avatar billede pic Nybegynder
29. november 2003 - 12:21 #2
alle de alkoholikere jeg kender har nemlig allesammen pornoplakater på væggene!
de kan slet ikke få nok!!! :D
Avatar billede cdc Novice
29. november 2003 - 12:30 #3
cityking og pic er i samme person ?
Avatar billede pic Nybegynder
29. november 2003 - 13:39 #4
nej - bestemt ikke!
Avatar billede cityking Nybegynder
29. november 2003 - 14:15 #5
Nej.. men vil nogen af jer lave det?
Avatar billede Kengun Praktikant
30. november 2003 - 01:47 #6
det var da merkeligt at pic fortsetter at kommentere i "samme setning" som cityking.........
Avatar billede krydset Nybegynder
30. november 2003 - 01:49 #7
ja det er faktisk underligt :-O
Avatar billede pic Nybegynder
30. november 2003 - 11:19 #8
ej... styr jer nu lige - jeg er uddannet grafiker - hvis jeg ville lave lortet gjorde jeg det nok! gider bare ikke for 200 point. 500 rigtige dask ville være noget andet :D

i kan evt. lægge mærke til at jeg kun bruger små bogstaver, mens det i betragter som mit alter ego, cityking, benytter korrekt dansk grammatik og benytter med store bogstaver.

eller snak med n0rmality som er admin - eller razor - de kender mig og ved at cityking og jeg ikke er den samme.
Avatar billede dmcn Praktikant
30. november 2003 - 12:19 #9
Nej, pic og cityking er *ikke* samme person. EOD.