Avatar billede mxs Nybegynder
28. november 2003 - 15:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

webserver + domæne. Kom med jeres bud!

Hej eksperter

Jeg vil gerne have min lille hjemmeside ud på nettet. Jeg er ikke nybegynder indenfor faget, men jeg vil gerne vide hvad i synes er bedst men også billig da jeg er studerende og lever af en SU på 2800 kr. om md og de 1800 kr. går til husleje så i kan godt se at det ikke må komme til at koste så meget.

Hjemmesiden er ikke bare en lile hjemmeside, men en side om mit freelance web firma hvor jeg tilbyder mig til kunder og som viser hvad jeg har lavet.

Jeg er allerede forelsket i http://www.b-one.net da de er billige men er de også gode (Tænker på service, båndbredte osv.) Jeg ved ikke, men det er jo ikke en side som eksperten.dk som skal have en mega linje pga at der er så mange besøgende så det kan vel gøre lige meget? Kan det ikke?

Hvad synes i?

På forhånd tak, Martin Slot!
Avatar billede bering Nybegynder
28. november 2003 - 15:10 #1
Jeg har haft b-one i snart 6 måneder og jeg er fuldt ud tilfreds. Jeg har endnu ikke oplevet at min side har været nede, deres services (f.eks. webmail og statistik) fungerer fint og de er hurtige til at svare på spørgsmål på supporten. Dem kan jeg altså sagtens anbefale, og det kommer fra en fyr som også er på SU ;-)
Avatar billede mxs Nybegynder
28. november 2003 - 15:14 #2
Jaaabiiii!!!

Jamen jeg takker m8!! Så tror jeg at jeg vil smide min webpage op og begynde at samle kunder ind :p Hehe Så kan jeg også tjene lidt mere forhåbentlig :)
Avatar billede spontek Nybegynder
28. november 2003 - 15:20 #3
25 MB for 50 kr. årligt hos www.1go.dk - dem kan jeg varmt anbefale

Jeg har også et hotel hos B-One, og har ikke haft store problemer siden april/maj måned
Avatar billede cpufan Juniormester
28. november 2003 - 15:43 #4
som udeboende har du da krav på 4.300 i su???
Avatar billede kenp Novice
28. november 2003 - 15:58 #5
cpufan ->kun hvis du er over 20 ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. november 2003 - 17:08 #6
Tjek ind på www.1-line.dk forholdsvis nyopstartet, og derfor også meget mere tid til kundesupport.

B-one, kan jeg desværre ikke anbefale da deres mailserver er ret ustbabil, og kundeservice gør ikke ret meget ved det.
Avatar billede cohen Nybegynder
29. november 2003 - 08:35 #7
www.cubehosting.dk

Du bestemmer selv hvor stort/lille dit hotel skal være, hvor mange E-mails, om du vil have det ene og det andet.

Det kan jeg klart anbefale.
Avatar billede hostmoster Nybegynder
30. november 2003 - 13:15 #8
Avatar billede kane Juniormester
30. november 2003 - 14:18 #10
lidt tekst fra tråden

Jeps, og det er så femte gang mine hoteller er nede der i denne måned, men i
forhold til de otte gange i oktober er det da en fremgang.
Avatar billede kane Juniormester
30. november 2003 - 14:18 #11
og du sagde hostmonster?
Avatar billede spontek Nybegynder
30. november 2003 - 21:49 #12
Godt klaret hostmoster at anbefale Web10 og Starthotel samme dag, hvor de har været nede siden i går aftes kl 21:26 og til efter kl. 9 i morgen.. Jeg tror snart det er bevist at du skriver det samme igen og igen, uden at vide hvad du snakker om.
Avatar billede spontek Nybegynder
30. november 2003 - 21:50 #13
For en gang skyld har de endda selv skrevet lidt på deres side http://web10.dk/footer.php?area=drift
Avatar billede Aliriza Nybegynder
01. december 2003 - 11:58 #14
Jeg har mine webhoteller hos www.concor.dk og de er lige så billige, som b-one, web10, cliche osv... men der har været en del kritik vedrørende de 3 sidstnævnte. Jeg har ikke set negativ snak om concor og de har været rigtig gode i min tid hos dem. Deres support er rigtig god og hurtig til at svare og deres kontrolpanel er ret smart. 30 point til mig men halvdelen er vel også fin :-)
Avatar billede hostmoster Nybegynder
02. december 2003 - 13:54 #15
kane> Jeg kan kun sige at jeg er godt tilfreds.
Avatar billede 7th Praktikant
02. december 2003 - 14:31 #16
spontek svar 28/11-2003 15:20:58 om www.1go.dk er slet ikke noget dårligt bud. Jeg har selv et webhotel hos dem, og jeg er blevet positiv overrasket over kvaliteten, ikke mindst deres support, for så få penge.