Avatar billede regitze Nybegynder
28. november 2003 - 13:11 Der er 4 kommentarer

diretx 9

kort og godt kan det passe at man ikke kan slette diretx 9 .. der er fejl på min ?? og er det en format c:

hygge og fortsat god dag
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. november 2003 - 13:13 #1
du kan jo installere den oveni - man kan i princippet godt slette den - men det er kun vha nogle bestemte programmer - og sjældent med godt resultat.
Avatar billede vistodk Nybegynder
28. november 2003 - 13:17 #2
jeg vil IKKE anefale at forsøge at slette den, men prøv at opdater den - det virker normalt
Avatar billede regitze Nybegynder
29. november 2003 - 08:54 #3
Hejsa jeg har prøvet at opdatere den men som kommer den bare med en fejlmeddelse at der er fejl i diretx 9 .. Hmm måske jeg lige skal prøve at finde en anden version og så prøve igen.. og så vender jeg tilbage

Hygge og fortsat god lørdag

Regitze
Avatar billede fromsej Praktikant
29. november 2003 - 13:21 #4
Der findes et removal tool til directX 9.
http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-14.shtml