Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
28. november 2003 - 11:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med layers placering i et centreret design

Jeg sidder i øjeblikket og arbejder på en hjemmeside i Dreamweaver, og da jeg har fået at vide at der skal bruges en dropdown menu tænkte jeg at den simpleste løsning ville være at bruge layers, da jeg ikke kan bruge den behaviour der hedder pop-up menu til det som jeg vil bruge menuen til.
Nu er problemet så bare det at mit design er centreret.. og så når jeg ændre på browser vinduets størrelse ændre mit lags placering hvilket er rimelig irriterende da dets placering lige pludselig ikke korrespondere med det link som for laget til at vise sig. Er der en måde hvorpå man kan definere en placering som er mere permanent, måske en placering set i forhold til den table jeg har resten af mit design i, eller noget lign. Eller bliver jeg nødt til at se mig om efter en anden løsning?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
28. november 2003 - 12:55 #1
Ja - du skal bruge en extension, som er gratis, som hedder snap layer. Den hentes her:

http://www.projectseven.com/extensions/index.htm

Det løser dit problem.

:-) karsten_larsen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
30. december 2003 - 06:05 #2
lukketid?

:-) karsten_larsen
Avatar billede sbilde Nybegynder
03. marts 2005 - 19:22 #3
prøv at lave menuen i Behaviors -> pop-up menu, den er genial og tager ingen tid