Avatar billede tkh Nybegynder
28. november 2003 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iMovie Eksportering

Så er det mig på en iMac igen....

Problemet er nu, at kvaliteten på min videoredigering ikke helt lever op til forventningerne. Jeg har redigeret en del og egentlig bare smidt det ud i fuld kvalitet da det var bedøvende ligemeget hvor meget det fyldte eller kvaliteten af dette da jeg alligevel bare selv skulle bruge det.

Nu skal det være top-nais-kvalitet, og gerne fylde så lidt som muligt. Størelsen har dog ikke den store betydning, da vi muligvis kan låne et eksternt DVD-R drev.

Jeg har heller ikke fundet de bedste tutorials ved hjælp af vores gode ven Google, så er der nogen der har nogle anbefalinger?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. november 2003 - 13:50 #1
Hej tkh.

Jeg har installeret DIVX programmet DivX® 5.0.7. Finder du her;
http://download.com.com/3000-2200-10215691.html?tag=lst-0-1

Når du eksporterer vælger "Avancerede indstillinger"

Hernæst vælger du f.eks "Film til DivX AVI" og du klikker på "Valg" ved siden af denne bjælke.

Nu får du lov til at vælge ALT det du gerne vil optimere, prioritere og nedsætte dine prioriteter på.

Efter et par eksporter eller 50 er du tilfreds.

Der er indstillinger i DivX 5.0.7 (som er gratis) til alt det du kunne tænke dig . . .

God fornøjelse ! ! !

Med venlig hilsen

AebleNet.dk
Avatar billede tkh Nybegynder
28. november 2003 - 16:33 #2
Mange tak, jeg prøver dette på mandag når jeg møder på arbejde og forhåbentligt er der bonus.

Tak for svaret :o)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. november 2003 - 17:35 #3
Any time . . .

Takker for point!