Avatar billede anderx Nybegynder
28. november 2003 - 03:32 Der er 3 kommentarer

Lindows OS 4.0

hey alle sammen jeg vil lige høre om det er Lindows OS 4.0 man kan installere windows installer i for der kom nemlig en linux hvor man kunne det er der nogen der vil fortælle mig det? :D
Avatar billede kamazo Nybegynder
28. november 2003 - 08:57 #1
uhm, prøv at skriv spørgsmålet igen, det forstår jeg ikke noget af det der.
Avatar billede snapsbirdie Nybegynder
05. december 2003 - 14:00 #2
Du kan installere windows programmer i lindows vha. wine, som er et programmer er emulerer win32 api'en. Så det er ikke sikkert at dine programmer virker med det. PS. wine kan installeres på alle linux maskiner, i lindows er det bare sat ordentlig op fra starten. PS. prøv at læs det du har skrevet i gennem, det er rimelig svært at få nogen mening ud af det
Avatar billede predator-experten Nybegynder
07. december 2003 - 15:06 #3
Det har i ret i :)