Avatar billede jesper1234 Nybegynder
13. januar 2001 - 14:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

banner/logo

hej alle,

nu har jeg set hvor dygtige i er til at udforme logoer og bannere, derfor vil jeg appelerer til jere hjælp med et banner eller til toppen af min side.

Den skulle gerne indholde teksten Auto-Qvist  være i rød og hvid måske med en bil i designet. Kan man gøre sådan at bilen evt. køre første gang man kommer til siden ?

Bedste bud præmieres med 300 point.

Håber i kan hjælpe.

MVH

P.s. der er desværrer ingen www til inspiration endnu. Hvis i har noget er mailen investfond@hotmail.com.

Avatar billede 12tri Nybegynder
13. januar 2001 - 16:16 #1
Kan vi ikke få lidt mere hjælp:

Skal det være pænt, råt, stilet eller?
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 16:25 #2
jesper1234 lidt henvinsninger og inspirations mangler, for at du kan få noget hjælp
Avatar billede repsac Nybegynder
13. januar 2001 - 22:13 #3
Hmm er det ikke lidt fusket at oprette sig som bruger og med det samme stille et spm. til 300p? - ingen \"deltagelse\" på eksperten pt. ...
Avatar billede 12tri Nybegynder
13. januar 2001 - 23:34 #4
Jo D lyder lidt mærkeligt. Men ingen anklager herfra. Men...
Avatar billede 12tri Nybegynder
13. januar 2001 - 23:36 #5
Og han er oprettet 4 min i 14.
Og smp et stillet kl. 14:02
Avatar billede jesper1234 Nybegynder
14. januar 2001 - 16:39 #6
hej igen, jeg stiller blot en opgave som jeg håber i kan hjælpe mig med :-) hvordan kan det være snyd, vi er jo ikke allesammen eksperter, de 300 point skyldes at det er i den størrelsesorden som jeg har set andre give for sådan en opgave, deltagelse skal nok komme.

Den må gerne være stilet med hvid baggrund og rød tekst ellers ganske enkel, men hvis man kan det der med bilen ville det være kanon :-)

Håber ikke i ser på mig som en nasser.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 10:44 #7
Hvilken slags bil skal det være, og kan du stille et copyrightclearet foto til rådighed?

nil.dk
Avatar billede salvius Nybegynder
18. januar 2001 - 14:42 #8
det er ikke så vigtigt, gerne en tegning af en bil, har desværrer ingen fotos. Kan evt. skaffes om nødvendigt.

På forhånd tak

Avatar billede 12tri Nybegynder
18. januar 2001 - 18:34 #9
Ja tak, det vil hjælpe meget med blot lidt inspiration
Avatar billede martens Guru
18. januar 2001 - 18:37 #10
man skal jo passe på med al den ophavsret....

husk så at lave skidtet med registreret software... :o)

mvh martens
Avatar billede staz Nybegynder
26. januar 2001 - 11:59 #11
Jeg har lavet noget her

http://www.whitehat.dk/pixel/auto.gif

Håber det falder i din smag, fart og farver kan altid ændres. Tjek mig ud på www.whitehat.dk/pixel, siden er ikke helt færdig endnu, men...

---- Staz ----
Avatar billede jesper1234 Nybegynder
26. januar 2001 - 17:07 #12
det er flot, kræver det nogle former for flash eller?? f.... flot :-)
Avatar billede jesper1234 Nybegynder
26. januar 2001 - 17:08 #13
kan den bare gemmes som billed og derefter indsættes eller hvordan foregår det egentligt.
tusind tak for hjælpen du har været alle pointene værd
Avatar billede jesper1234 Nybegynder
26. januar 2001 - 17:55 #14
kan du lave bagrrunden gul?
Avatar billede staz Nybegynder
26. januar 2001 - 22:02 #15
Først så takker jeg, min mindste kunst. Og nej, den kræver ikke flash eller noget. Det er en gif animation og alle kan læse den. Selv med et 14.4 k modem. Og med hensyn til baggrund. så er det lavet om i morgen. Det kan hentes på samme adresse.

---- Staz ----
Avatar billede martens Guru
29. januar 2001 - 00:24 #16
77,5 kb for et banner ?? - det er da en KÆMPE-fil ....