Avatar billede flodden Nybegynder
13. januar 2001 - 13:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Opgradering

hej
Jeg har windows 98 hvor/hvordan kan jeg opgradere til windows 98se, på forhånd tak.
            flodden
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. januar 2001 - 14:01 #1
Du smider simpelthen din Window 98 SE CD i drevet - så kører det af sig selv.
Avatar billede riversen Nybegynder
13. januar 2001 - 14:01 #2
få fat i en windows 98 SE cd...og installer den :-)
Avatar billede flodden Nybegynder
13. januar 2001 - 14:07 #3
Hallo
hvis jeg havde en windows 98se havde jeg nok ikke spurgt, jeg troede man måske kunne opgradere over nettet....
      flodden
Avatar billede riversen Nybegynder
13. januar 2001 - 14:19 #4
tror du man bare kan opgradere uden videre? det kræver jo en licens hvis det skal være lovligt, og så er der jo ikke så stor fordel ved at downloade det, vel?
Selvfølgelig skal man ha\' en cd.
Avatar billede riversen Nybegynder
13. januar 2001 - 14:21 #5
men ok, hvis du er ligeglad med om det er lovligt, så kan du sagtens finde et sted på nettet hvor det kan downloades...
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 15:56 #6
Bruge en windows 98 SE opgraderins CD, hvis du ikke vil slette det gamle windows 98 også installere windows 98 SE eller måske endda windows ME ;o)
En almindelig windows 98SE CD installation virker ikke ved opgradering, det har jeg selv erfaret. Du får meddelelsen, at der allerede findes et operativsystem på computeren, så nikolajdu \'s svar virker ikke ;(
Avatar billede riversen Nybegynder
13. januar 2001 - 15:57 #7
kharder --> han vil opgradere over nettet...se flodden\'s kommentar...
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 15:58 #8
Lisens følger automartisk medl, når man køber en opgradring eller nyinstallation i en puterbutik.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 16:01 #9
Det kan ikke lade sig gøre over nettet. Der findes ingen opgraderings version.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. januar 2001 - 16:02 #10
kharder - det havde jeg faktisk glemt, for det var jeg selv ude for i tidernes morgen.. tsk tsk... glem alt om jeg eksisterer...
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 16:02 #11
Du kan læse under windows update hvordan du for opgraderet fra 98 til 98 SE
Avatar billede marlowe Nybegynder
13. januar 2001 - 21:03 #12
Tak til alle
Jeg er ikke interesseret i at opgradere ulovligt
jeg spurgte bare om der var nogen der vidste om man kunne opgradere win98, man kan jo som bekendt
opgradere spil så hvorfor ikke win98 det er jo ikke en helt ny version der er tale om, men nevermind tak for svarene. Jeg giver point til kharder da han  har givet det mest givtige svar.
            flodden
Avatar billede flodden Nybegynder
13. januar 2001 - 21:06 #13
Lige en lille komentar til riversen, man spørger fordi man gerne vil have et ordentlig svar og ikke behandles som en idiot  :-)
                flodden
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 21:27 #14
marlowe/flodden sig mig lige en gang, gør du dette for at blive sletet, også med alle de gode point du allerede har samlet. Det var ikke særlig smart gjort ;o(. Jeg syntes du skal skynde dig, at vælge det ene brugernanv fra hurtigt muligt, også give admin besked om det med det samme.