Avatar billede steen.s Nybegynder
27. november 2003 - 22:53 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Download alle billeder med ReGet Deluxe

Hejsa.
Er der nogen som ved, om ReGet Deluxe kan downloade alle de billeder en hjemmeside indeholder, uden at der direkte linkes til billederne. Det er lidt svært at forklare, men det er sådan at jeg abonnere på en side, hvor billederne vises som små billeder i et Image gallery. For så at downloade billedet, skal man først klikke på det lille foto. Dermed åbner der en ny side (i et ekstra vindue) hvor så billedet vises i fuld størrelse. Der linkes altså ikke til billedet men til HTML-siden, som så viser billedet. Herefter kan jeg selvfølgelig højreklikke og vælge "gem billede som".

Dette tager bare en evighed, hvis jeg gerne vil have alle billederne. Kan ReGet downloade dem alle som f.eks. en Image Grabber. Jeg har prøvet andre programmer, men de vil ikke lukke mig ind pga. manglende brugernavn og password.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 22:57 #1
Du kan bruge WebZip eller Black Widow.
Jeg ved at man i WebZip kan vælge hvilke slags filer den skal downloade, og hvor langt henne i mapper o.lign. at den skal download fra.
Avatar billede steen.s Nybegynder
27. november 2003 - 22:59 #2
jeg har prøvet webzip men jeg kan ikke få det til at lykkes da jeg bliver nægtet adgang til siden. Password går ikke igennem. Derimod er det lykkes mig at downloade zipfiler med Reget fra siden, så dette program kan åbenbart godt for adgang
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 23:01 #3
Jeg ved ikke hvad ReGet gør.. er det ikke en download manager som f.eks. Download Accelerator Plus GetRight?

Skal man logge ind for at se billederne?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 23:01 #4
rettelse:
Download Accelerator Plus eller GetRight..
Avatar billede steen.s Nybegynder
27. november 2003 - 23:05 #5
jo ReGet er en download manager som er ret ginial, men den har bare ogås en funktion som heder "downaload alt med REGET". Jeg har hørt at man dermed skulle kunne downloade f.eks. alle billeder på en side men jeg kan bare ikke få det til at virke.  Er der ingen som ved om det kan bruges til det?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 23:11 #6
Skal man logge ind for at se billederne?
Avatar billede steen.s Nybegynder
27. november 2003 - 23:17 #7
ja det er en betalingside
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 23:22 #8
det der login, er en side, dvs .asp eler .php fil, eller er det en authenticate-popup?

hvis det er en authenticate-popup, kan du prøve med urlen:
ditbrugernavn:ditpassword@www.site.dk/side_med_billeder.htm
Avatar billede steen.s Nybegynder
27. november 2003 - 23:59 #9
hvilket program henviser du til
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. november 2003 - 00:05 #10
"jeg har prøvet webzip men jeg kan ikke få det til at lykkes da jeg bliver nægtet adgang til siden. Password går ikke igennem."

Prøv "ditbrugernavn:ditpassword@www.site.dk/side_med_billeder.htm" i din browser. Hvis det virker, prøv med WebZip.
Avatar billede steen.s Nybegynder
28. november 2003 - 00:33 #11
Hvordan virker webzip egentlig. Hvor skriver jeg URL-len og hvordan beder jeg den om at hente alt på siderne??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. november 2003 - 02:22 #12
..da det var sent, og du ikke svarede, troede jeg at du gik i seng..

WebZip 3.80 (havde en gammel version liggende):

- Du klikker på "New Task" ikonet.
- Under "Download a Web page and follow links from this start page" skriver du urlen.
- Klik på "Filetypes" i venstre side af vinduet, og vælg hvilke typer filer den skal download.
- Klik på "Followed Links" og vælg hvor dybt nede i mapperne den skal hente filer fra.
- Klik "Run Now!"..

Det er bare det.

- Jeg ligger det lige som et svar, så kan du vurdere om det er information du kan bruge.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. november 2003 - 02:24 #13
Du kan hente WebZip her: http://www.spidersoft.com/webzip/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. november 2003 - 02:36 #14
..du behøver ikke at vælge "Fortsat svar" hele tiden :)
Avatar billede steen.s Nybegynder
28. november 2003 - 08:05 #15
Jo det blev sørme sent. Jeg skal nok se om det virker senere idag. Så får du et svar ;-)
Avatar billede steen.s Nybegynder
03. december 2003 - 17:08 #16
UPS undskyld jeg skylder dig vist et svar.

Efter en masse møg og besvær er det lykkedes mig at få webzib til at virke
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. december 2003 - 19:56 #17
Jeg takker for points..
WebZip er som de fleste programmer.. man skal først lige vænne sig til dem.. bagefter plejer den at være ned at bruge..