Avatar billede bandit_ Nybegynder
27. november 2003 - 20:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En lille opgave :D

Hey jeg har et lille problem :( Desværre

Derfor tilkaldte jeg jer for at i kunne løse mit Problem ( Som i sikkert kan :P )

Jo ser i jeg har lavet en hp til en clan men har så fået et problem. Problemet er mit banner er blevet grimt for vildt også håber i kan hjælpe mig

www.bok.frac.dk der kan i finde banneret midt på siden

Der Skal stå
[BoK]
Boy's Of Kills Øverst [BoK] og nedenunder Boy's Of Kills
Håber i vil Gøre det for den Smule Point Men Håber sQu i vil alligevel

;D
Avatar billede bandit_ Nybegynder
27. november 2003 - 20:47 #1
LoL det til sidst lød Dumt :D
Avatar billede dcheng Novice
27. november 2003 - 21:25 #2
Det hedder ikke en banner en banner burges til at blive placeret på andre hjemme sider end ens egen som reklame... Det du vil have kaldes et logo eller en overskrift

Jeg synes du selv skal lave det lige meget hvor grimt eller pænt det er ... det er jo din klan så skal du også selv lave det ... Ellers synes jeg ikke det er personligt... Anyways skift skrifttype
Avatar billede rangerbs Nybegynder
27. november 2003 - 22:40 #3
dcheng -> Jo, det hedder stadigvæk et banner :D et logo er et mærke som er kendtegnet for f.eks. et firma..
Alt skal da heller ikke være personligt? eller mener du at et firma selv skal lave deres web-design / programmering selv?

Jeg vil godt prøve, men har lidt travlt fortiden :D
mvh Ranger
Avatar billede dcheng Novice
28. november 2003 - 00:50 #4
Jeg er ikke helt enig i dig med din definition at en banner men lad det nu være... jeg laver ikke et "logo".. og mht. det du siger med om det er personligt osv... Det er jo forfanden da ikke en virksomhed, som en klan synes jeg godt man kan lave det selv jeg har selv spillet i CS klan hvor vi alle fra klanen lavede det sammen det gør det mere hygligt det er jo derfor klaner de skal være der...
Avatar billede bandit_ Nybegynder
28. november 2003 - 13:03 #5
Dcheng Kunne Du evt. Lade være med at få folk til at lade være med at Lave et "banner" Til mig?
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. november 2003 - 20:14 #6
dcheng - Nu du ved så meget om banners, hvorfor kalder du det så for EN banner og ikke ET banner?
Avatar billede andreasmh Nybegynder
29. november 2003 - 09:59 #7
Hehe ja go' pointe du har der Radiohead ;)
dcheng din svans find et andet sted at udøse alt din viden mht. bannere.
Avatar billede bandit_ Nybegynder
29. november 2003 - 10:23 #8
Dette fik jeg ikke så meget ud af :(

Lukket :*(