Avatar billede aasberg Nybegynder
27. november 2003 - 12:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tidsbestemt opgave i Windows XP

Jeg skal bruge et program (helst gratis) til tidsstyring af et program i XP.

Det drejer sig om et program, der tager en backup af data og gemmer dem på et netværksdrev - det skal køre om natten (mens pc'en ikke bruges) ca. en gang om ugen.

Det program jeg søger skal således bare køre det andet program på de tidspunkter, jeg indstiller.
Avatar billede acw Nybegynder
27. november 2003 - 12:57 #1
windows opgavestyring?
Avatar billede acw Nybegynder
27. november 2003 - 12:59 #2
start --> programmer --> tilbehør --> systemværktøjer --> planlagte opgaver --> planlæg ny opgave
Avatar billede aasberg Nybegynder
27. november 2003 - 12:59 #3
Ja det er det jeg skal bruge - kan huske at der var et program integreret i tidligere versioner af Windows, men jeg kan ikke finde det i Windows XP - er det bare mig der ikke kan finde det?
Avatar billede aasberg Nybegynder
27. november 2003 - 13:01 #4
Damn det var nemt - næsten pinligt ;) Smid et svar så får du points - jeg har fået hvad jeg søgte:)
Avatar billede acw Nybegynder
27. november 2003 - 13:03 #5
her er et svar :)
Avatar billede halifax Nybegynder
27. november 2003 - 13:09 #6
Skal du kunne køre backup program og bagefter lukke pc ned - eller noget andet - med et og samme program bør du kikke på PowerOff - gratis
http://users.pandora.be/jbosman/applications.html