Avatar billede tormood Nybegynder
27. november 2003 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nyhed med bilder

Jeg ønsker et system der jeg kan skrive en nyhet og uploade bilder. Jeg er ute etter å kunne placere bildet hvor som helst på siden og ha muligheter til å uploade flere bilder til nyheten.

Kan noen hjelpe?
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. november 2003 - 12:23 #1
Jeg har et system, der kan editere i teksten næsten som i word, du kan også indsætte billeder, men ikke uploade, dette kan dog ret let indbygges. Du er velkommen til at anvende den

http://www.bufferzone.dk/pplads/ny.zip
Avatar billede tormood Nybegynder
27. november 2003 - 12:45 #2
Ditt system virker helt perfekt. Men jeg må kunne uploade de bildene jeg setter inn.
På forsiden hvor nyhetene er sak det bare vises noen linjer med tekst og så "les mer" og et bilde som ikke skal vises på den siden selve nyheten er.

Kan du hjelpe?
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. november 2003 - 14:10 #3
Hmmmmm der er længe siden jeg har arbejdet med upload componenter, men som jeg huskede det gør du nogenlunde sådan.

Søg i google efter et upload component, jeg mener at du kan få et gratis der hedder smartupload. Læs dokumentationen til dette komponent, og lav en side hvor du uploader billederne fra. herefter er det "bare" at sørge for at en side åbnes i et nyt vindue så billedet kan trækkes og slippes over i editoren
Avatar billede tormood Nybegynder
27. november 2003 - 14:25 #4
Det var ikke helt slik jeg så det for meg, men jeg kan prøve og få det til.

Du får poeng for nyhedssystemet.