Avatar billede cutehobbes Nybegynder
27. november 2003 - 08:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Film afspilles på hovedet

Hejsa,

jeg har en .avi film og har installeret nimocodec pack for at kunne komme til at se den. Nu kommer lyd og billede fint frem, men det er på hovedet!!!

Hvad gør jeg nu?
Avatar billede kenp Novice
27. november 2003 - 10:05 #1
prøv at vælge en anden codecpack, det kan hjælpe
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
27. november 2003 - 10:13 #2
Ok - nu er jeg ikke lige inde i alt det der codec =)- så har du nogen forslag til hvilket codec jeg skal hente?
Avatar billede nva Praktikant
27. november 2003 - 10:27 #3
Find GSPOT-programmet, som kan fortælle dig hvilken codecs du skal bruge til din film. Afinstaller din codec-pakke igen og download kun de codecs du har brug for.
Avatar billede EIHP Juniormester
27. november 2003 - 10:29 #4
Mimocodec pack.. Når du afspiller dine film.. Kommer der nogle nye ikoner nede ved uret? Vælg, den der ligner en skærm.. Der kan du ændre det i..
Avatar billede nva Praktikant
27. november 2003 - 10:29 #5
Her finder du GSPOT http://www.headbands.com/gspot/gspot221.exe og codecs kan du fx. finde her http://codecs.nm.ru/
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
27. november 2003 - 10:31 #6
nva - det prøver jeg lige når jeg har tjekket eihp's kommentar
eihp - jeg kan godt finde det "skærm" ikon, men der kommer mange muligheder frem. Har du nogen ide om hvad det hedder?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
27. november 2003 - 10:39 #7
eihp - gspot siger divxcodec 5.0 og det er den jeg har.. Tror det må være en indstilling, men den kan jeg ikke lige hitte =)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
27. november 2003 - 10:47 #8
eihp> Det virkede, måtte bare lede lidt :) Flip output.. Tak skal du ha. Vil du sende et svar, så du kan få point?!?!?
Avatar billede usc Nybegynder
03. december 2003 - 16:11 #9
vend evt. skærmen på hovedet ;)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
12. december 2003 - 09:12 #10
Eihp> Er ved at rydde lidt op og afslutte mine spørgsmål. Jeg tager pointene - mail til mig når du ser dette, så du kan få dine point =)
Go weekend