Avatar billede zecain Nybegynder
26. november 2003 - 23:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nordicbots Q AUTH'd?

Heey derude ;) Jeg sidder og leger lidt med at få en bot på min channel, så jeg fik requestet en ved www.nordicbots.dk, men den siger jeg skal være Q AUTH'd, en der kan fortælle mig hvad det er¨, og hvordan jeg bliver det?? På forhånd tak!
Avatar billede zecain Nybegynder
27. november 2003 - 00:02 #1
Glemte lige at skrive, at det handler om mIRC! ;)
Avatar billede zeled Nybegynder
27. november 2003 - 00:33 #2
Skriv: /msg Q@cserve.quakenet.org hello dinemail dinemail

så modtager du et password via email som du så enten kan bruge eller lave om

/msg Q@cserve.quakenet.org AUTH username password
for at authenticate
username er det nick du havde da du lavede HELLO

/msg Q@cserve.quakenet.org newpass oldpass newpass newpass
for at lave password om

Q er en service som quakenet.org tilbyder.... du bruger det til at logge ind og få autovoice og auto op via Q eller L

www.quakenet.org <<--- kig under FAQ for en beskrivelse