Avatar billede cyruz Nybegynder
26. november 2003 - 22:47 Der er 20 kommentarer

CD Problem

Jeg har fået nogle film på nogle prodye cd'er (de er sorte). Mit cd rom drev vil ikke læse dem eller kopiere dem ind på min hd. Jeg har en amilio a bærbar pc.

Jeg har også prøvet at afspille dem direkte fra cden, men det virker heller ikke. Den kommer bare og siger de ikke kan åbnes. Har også nimo codec pack lagt in på min cpu.

Har også prøvet at installere g spot hvor den undersøger om jeg har de codec der skal til for afspille filmen. Der melder den at jeg både har de audio codec og video codec der skal til.

Er der nogen der har nogle ideer?
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 22:58 #1
Jeg håber at det er lovlige film du snakker om, for ellers hører det ikke hjemme her på E
Avatar billede newyork Nybegynder
26. november 2003 - 23:01 #2
Nej det lyder godt nok ikke til at være lovligt. Hvor har du de film fra?
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 23:03 #3
Skal han anmeldes?
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
26. november 2003 - 23:09 #4
er det ikke lidt overdrevet at begynde at beskylde manden for noget som i ikke har den ringeste anelse om er sandt... for alt vi ved kunne han selv have rippet den fra en af hans egne DVDere og det er så vidt jeg ved fuldt lovligt så længe han ikke deler den...
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 23:11 #5
Han starter med at sige: "Jeg har fået nogle film på nogle prodye cd'er (de er sorte). "
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
26. november 2003 - 23:12 #6
hvis det er hans skæbne at han skal blive bustet skal APG nok finde frem til ham... :)
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 23:14 #7
Har jo ikke rigtig noget med det her at gøre, det er bare mod reglerne at få hjælp til ulovlige ting.
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
26. november 2003 - 23:15 #8
det er der noget om... men så længe at der ikke er mere slående beviser mod ham tror jeg ikke det er værd at råbe højt over...
Avatar billede cyruz Nybegynder
26. november 2003 - 23:18 #9
Nu tager vi lige en slapper her...

Det er mine EGNE dvd jeg har fået lagt på prodye cd'er både som dvd format og derefter som avi format...

Hvis det er ulovligt, ja så har jeg misfåstået et eller andet her????
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 23:18 #10
Hvis han kan komme med en god grund, vil jeg da gerne hjælp.
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 23:26 #11
Det må du meget undskylde cyruz, du fremlagde det bare meget "snavset" hvis man kan sige min;)
Min fejl
Avatar billede mccookie Seniormester
26. november 2003 - 23:26 #12
Hey klap lige hesten ik'.........................

Spørg evt. før der beskyldes, det minder lidt om heksejagt ala 2003........

Newyork>> Du virker som værende i tvivl om at cyruz spørgsmål omhandler ulovelige DVD kopirer....Du har jo indgivet et 'svar' på opslaget!!

I eksperten's regler står følgende:
Pkt. 8: spamme, flame eller poste indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål.

Udfra det er ubegrundet mistanke tangerende til injurier, skal du så også anmeldes??

Vi stopper her ik' ?

Der er et godt princip vedr. radiokommunikation som hedder:
1. TÆNK!
2. TAST!
3. TAL!

God måde at kommunikere på også debatfora mm.

mvh.
Henning
Avatar billede cyruz Nybegynder
26. november 2003 - 23:38 #13
Det her er ganske enkelt ikke et spørgsmål om noget ulovligt. Jeg ville bare gerne vide om det var mit drev der var noget galt med...

Men det kan være at jeg fremover skal starte alle mine indlæg med "DETTE ER IKKE ET SPØRGSMÅL OM NOGET ULOVLIGT"....

Så kan det være at man ikke bliver slagtet eller beskyldt for alt mugligt, for et lille uskyldigt spørgsmål ;)

P.S: Vi er jo ikke alle genier på alle områder og derfor beder man om hjælp...det er vel derfor at www.eksperten.dk eksistere???
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 23:40 #14
Jeg har jo undskyldt, så der er da ikke mere at lægge i det. Men indlægget var meget mistænkeligt
Avatar billede cyruz Nybegynder
26. november 2003 - 23:41 #15
Og forøvrigt med "sorte" mener jeg bogstaveligt talt at cd'erne har farven SORT...
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. november 2003 - 23:43 #16
Så slap dog lige lidt af, ingen grund til at køre mere i det. Nu skal du vel have nogen svar i stedet
Avatar billede cyruz Nybegynder
26. november 2003 - 23:43 #17
Det er også ok knolde, syntes bare hurtigt at folk hoppede på vognen og ville anmelde mig for alt mugligt.

Man kunne jo bare have spurgt hvad jeg mente med "sorte"...

Skal nok formulere mig tydligere en anden gang.  ;)
Avatar billede nva Praktikant
27. november 2003 - 10:50 #18
Mener du at du godt kan køre GSPOT på dine filer direkte fra CD'en, men ikke kopiere dem ind på HD ? Det lyder underligt.
Avatar billede cyruz Nybegynder
27. november 2003 - 11:14 #19
Ja det gør det nemlig. Det er derfor jeg ville vide om det kunne være mit cd rom drev der fejler noget. Det skal lige siges at det ikke har problemer med andre slags brændbare cder.
Avatar billede nva Praktikant
27. november 2003 - 12:26 #20
Når GSPOT kan læse filerne fra CD-rommen, så kan jeg ikke se at dit drev fejler noget. Det må skyldes noget andet.