Avatar billede mimse Nybegynder
26. november 2003 - 20:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver 2.0

Hejsa!!

Jeg har lige installeret dreamweaver 2.0, men kender ikke rigtig programmet. Mit spørgsmål er så om nogen kan fortælle mig om der ikke findes en bog/hæfte til denne version. Hvis ikke kan jeg så bruge en af de andre bøger f.eks. dreamweaver 4.
Håber spørgsmålet er forståligt nok og at der er en der kan hjælpe.
Avatar billede svb Nybegynder
26. november 2003 - 20:33 #1
Du kan købe et idg hæfte i din nærmeste Merlin
Avatar billede mimse Nybegynder
26. november 2003 - 20:44 #2
Jeg ved godt jeg kan købe et idg hæfte i merlin, men spørgsmålet er så om det er dreamweaver 2. Jeg har nemlig været inde på idg`s hjemmeside og søgt på dreamweaver 2, men fandt ikke noget.
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 21:15 #3
check da biblioteket !!

19.639
Lowery, Joseph W.
"Dreamweaver 2 bible" / Joseph W. Lowery  (I århus er 2 af 2 hjemme på hylden)
(dejlig by iøvrigt!)
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 21:18 #4
Brug evt, denne som er en landsdækkende søgeting : http://bibliotek.dk/

Weinman, Lynda
Dreamweaver 2.0 hands-on training : Learn Dreamweaver 2.0 through step-by-step

Weinman, Lynda
Dreamweaver 2 : H O T - Hands-on training

Towers, J. Tarin
Dreamweaver 2 : for Windows and Macintosh
1999. xvi, 384 s., illustreret
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 21:20 #5
de første var engelske,,,

jeg kan næsten blive ved : men her er en dansk til 3'eren:

Pedersen, Søren, f. 1970-09-14
Dreamweaver 3
Avatar billede miss-g Seniormester
27. november 2003 - 00:17 #6
Boghandlere og posthuse har også hæfterne, så prøv at ringe til boghandleren. De har måske et støvet et liggende eller kan skaffe det hjem *S*
Avatar billede mimse Nybegynder
27. november 2003 - 17:08 #7
Espersen>> Nu spørger jeg nok dumt, men kan jeg godt bruge bogen dreamweaver 3, når det er 2´eren jeg har installeret. Og forøvrigt så bor jeg på Fyn.

Nej nu gjorde jeg igen forkert. Det med at afvise og acceptere. Det er nemlig ret nyt for mig det her sted. *s*
Avatar billede espersen Novice
27. november 2003 - 17:24 #8
fair nok - hvis point skal omfordeles kan jeg oprette et spørgsmål, hvor så de andre kan få de point som du mener de skal have  -  no problemo!

her er Odense Centralbibliotek..  http://www.odensebib.dk/

Du vil helt sikkert kunne bruge en del af det fra 3'eren til 2'eren - men der vil givet vis være nogle funktioner, som ikke er muligt i 2'eren - eller skal gøres på en lidt anden måde (har fx. selv brugt manualer til Flash 4 og 5 mens jeg legede med lidt Flash MX)

Derfor vil jeg da anbefale dig at checke dit hovedbibliotek for muligt materiale om emnet - låne det og se om du overhovedet kan bruge det til 3'eren !! (så smider du jo ikke penge på en dansk manual til et program som du ikke vil komme til at købe alligevel..) du vil nok nærmere købe nyeste version, hvis der skal opgraderes..
Avatar billede mimse Nybegynder
28. november 2003 - 16:56 #9
espersen>> Tak for tippet. Havde tænkt på at låne 3´eren, men vidste ikke rigtig om jeg kunne bruge den så jeg gjorde det ikke. Det vil jeg så gøre nu.
Ang. point var det ikke forkert alligevel, jeg troede bare det var en anden der havde fået dem. Men kan så se at jeg har givet dig dem, som var rigtig nok.