Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
26. november 2003 - 19:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ALT + TAB virker ikke

Hejsa eksperter

Jeg kan ikke ALT + TAB'be mellem vinduer i Windows XP, hvad gør jeg?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. november 2003 - 19:19 #1
Har du forsøgt med en systemgendannelse og det ikke har hjulpet, kan du prøve nedenstående.

Det vil rette op på småfejl i filsystemet !

Start - Kør - og skriv så i promten -    sfc /scannow

Husk mellemrummet mellem    sfc og /

Din Windows cd skal ligge i drevet mens du gør det.
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. november 2003 - 19:32 #2
Prøv det her:
Alt-Tab - Restore to Default Behavior
To manually apply:  Go to Start/Run/Regedit and navigate to this key:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
"CoolSwitchColumns"
"CoolSwitchRows"
The above values reflect how many columns and rows, respectively, you want to appear in the Alt+Tab cool switch display.
Eller du kan resette med tweakui:http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
du skriver ikke hvad dit styresystem er, men den her kan ogå bruges i xp
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
26. november 2003 - 19:47 #3
Magictouch .. du skriver ikke hvilket antal jeg skal sætte colums og rows til, i øjeblikket står de til henholdsvis 7 og 3

Mit styresystem er Windows XP
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. november 2003 - 20:07 #4
Det gør de også i min:(
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. november 2003 - 00:04 #5
Nu afviser du bare mit svar uden en eneste kommentar ?
Har du afprøvet det, eller er det for simpel en løsningsmodel dig ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. december 2003 - 19:36 #6
Er du rar at komme med en smule responds her ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. december 2003 - 02:26 #7
Lukketid !
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
22. maj 2004 - 13:54 #8
Hold da op, jeg havde helt glemt jeg havde det her topic åbent. Undskyld for det. Jeg fandt en løsning med Microsoft Application Combatibility Toolkit.

Til Victor, jeg kan ærligt talt ikke huske hvad der skete da jeg prøvede dit forslag, men det har ikke virket hvis jeg har afvist dit svar :o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. maj 2004 - 02:24 #9
Du lukker da bare selv - marker din bruger nederst til venstre og tryk på accepter.