Avatar billede rjessen Nybegynder
12. januar 2001 - 20:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problemer efter norton anti. er installeret

Jeg har lagt norton antivirus índ og efter det er min coputer begynt at opfører sig mærkeligt. Den kam bl.a. ikke køre en scandisk eller defragmentere,den bliver ved med at genstartet og jeg har lukket alle de programmer man kan ved at trykke ctrl-alt-del. Er der ander der har haft samme problem, eller er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det.
Avatar billede kjeld Nybegynder
12. januar 2001 - 20:45 #1
Luk opgavestyring (Planlagte opgaver i kontrolpanel) PC Health, starter hvert 10 min. i default!
Det driller specielt med N.antiv,,.
Avatar billede chimaera Nybegynder
12. januar 2001 - 20:57 #2
Jeg kan kun sige F*UCK, det at jeg ikke kom før Kjeld, ja det skal gøre som ovenstående beskrevet!!!!!

Go´nat

_Chimaera_
Avatar billede kjeld Nybegynder
12. januar 2001 - 21:00 #3
Husk at Netdetector fra Symantich også kommer til at ligge her. Check at den ikke også kører hele tiden??
Avatar billede hotpop Novice
12. januar 2001 - 21:22 #4
og hvis det ikke hjælper - deaktiver swapfil > kør defrag > genaktiver swapfil > kør defrag.
problemet er windows som skriver til en nok ret voldsomt fragmenteret swapfil. Problemet er mest kendt ved 98se + Me.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 00:53 #5
Tja Norton er en udmærket men uhyggelig avanceret virusscanner, som endda ikke fanger alt. Jeg vil blot lige henvise til dette link http://antivirus.cai.com/

undskyld jeg forstyre >;o)
Avatar billede hotpop Novice
15. januar 2001 - 22:44 #6
kharder>> det prøvede jeg også og det sucks!!!
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2001 - 22:54 #7
Og 98 . Norton er meget tung at danse med, så selv om jeg har fået norton Antivirus engang, da min tidliger virusscanner udgik, så har jeg valgt den fra. Har set så mange mærkelige installationer med den som hovedperson, så nej jeg holder mig til de letter virusscannere, de er som lige så gode, efter hvad jeg har erfaret. Så giver de altså ikke de samme problemer.
Avatar billede hotpop Novice
16. januar 2001 - 18:03 #8
kharder<< jeg bruger denne her: http://www.avx.com -
Avatar billede hotpop Novice
16. januar 2001 - 21:40 #9
kjeld> kan man så også deaktivere den med msconfig? (PChealth) dvs. helt forhindre den i at starte op???