Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 19:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HVor kan jeg skaffe Lightwave?

Hvor kan jeg skaffe lightwave henne? Jeg har hørt meget om det program og er helt vild efter at prøve det. Jeg har dog ikke tænkt mig at betale for det.. Findes der en trial?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 20:48 #1
Der findes mig bekendt ikke nogen trailversion, men prøv selv at nærlæse deres hjemmeside newtek.com, det kunne være jeg har overset noget.

Om programmet er hit eller skidt er mest spørgsmål om arbejdsmetode og hvordan ens logik vedr. bygning af objekter og scener er.
Men for mig er der ingen tvivl om det er bedste program der til at betale for alm. mennesker.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 20:53 #2
Jamen jeg siger da 1.000 tak..
Avatar billede mismis Nybegynder
25. november 2003 - 22:12 #3
Newtek har lavet en discovery edition der er gratis
den er bare limited på nogle punkter men det er jo klart nok

den er gratis, og jeg har den liggende et sted hvis det er.

mangler du tips og sager til modeling så kontakt mig,
jeg har lavet 20 modeling tutorial videos på min website.

så er der lidt at kigge på.
ellers skal du kontakte 3D connection og spørge om de har en liggende, men jeg tror det ikke.

MVH

  MIS
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 22:15 #4
Jamen jeg mangler da tips :)
Avatar billede mismis Nybegynder
25. november 2003 - 23:19 #5
har du en email eller noget hvis jeg skal give dig et par links til lightwave tutorials.

mis
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. november 2003 - 00:41 #6
Det kunne jo være der var andre lightwave brugere, som måske kunne finde dine links intressante....eller noget.....?
Avatar billede mismis Nybegynder
26. november 2003 - 00:49 #7
tjoo men nu er der ikke så mange lightwave brugere herinde
og jeg ville jo ikke sidde og reklamere rundt.

det er der jo nogle der får ondt i nummeren af.

men her er da lidt så

http://members.shaw.ca/lightwavetutorials/

en god side med mange lightwave tutorials der kommer ofte nye til.

flay.com en god side med nyheder om nye tools og plugins til lightwave, samt lidt info og animations klips osv.

trhlogos.dk  min egen website, i min tutorial section har jeg lavet 20 tutorial videoer om modelering, (nej der er ikke lyd på)

http://balo.com/lwcolorpicker.shtml

en nice online tool til hvis man vil ændre farven på sit interface i lightwave.

http://www.hades-studios.com/hdritutorial

en side med lidt tips om hdri rendering i lightwave

http://www.presetcentral.com/

en anden side med nyheder og folk der sender indslag ind osv.

god fornøjelse

  MIS
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. november 2003 - 00:52 #8
Næh måske ikke, men de kommer da slet ikke hvis dem der er, sidder og nørder over mail til hinanden ;)
Avatar billede ashasx Nybegynder
08. december 2003 - 19:07 #9
kiggede lige ind, og kom da lige i tanke om nogle flere sites som muligvis vil vække lidt opsigt

http://www.3dlinks.com/links.cfm?categoryid=13&subcategoryid=112

mener også der findes noget på www.3dluvr.com men ihvert fald kan du da kigge lidt på det :D

/Ash