Avatar billede kentkk Nybegynder
12. januar 2001 - 15:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

skjule et drev

jeg har mit eget lille netværk bestående af 3 pc\'er,hvoraf de 2 står i mine børn værelser.

kan jeg på de pc\'er der står på børnenes værelser skjule nogle af deres drev sådan jeg kun har adgang til dem og bruge dem som oplagringsplads for mine filer uden at de kan se dem i \"denne computer\".deres harddiske er delt op i 3 drev,hvoraf at jeg skal bruge det ene.
Avatar billede skoen Nybegynder
12. januar 2001 - 17:38 #1
Du kan bruge et lille win98 program som hedder TWEAKUI . Det ligger på win98 cdèn .Det lægger sig når du install. det i kontrolpanelet.Når du åbner det klikker du på fanen MY COMPUTER , og fjerner fluebenet fra de drev du vil skjule . Når du skal bruge drevet , sætter du blot fluebenet igen .
mvh
SKOEN
Avatar billede hotpop Novice
12. januar 2001 - 21:09 #2
det laver jeg til et svar:
Du kan bruge et lille win98 program som hedder TWEAKUI . Det ligger på win98 cdèn .Det lægger sig når du install. det i kontrolpanelet.Når du åbner det klikker du på fanen MY COMPUTER , og fjerner fluebenet fra de drev du vil skjule . Når du skal bruge drevet , sætter du blot fluebenet igen .
Avatar billede msmows Nybegynder
13. januar 2001 - 00:07 #3
Til ME & 2000 (kan også bruges til Win98/95/nt9 er der en opdateret TweakUI at hente hos Microsoft.
Avatar billede codebase Praktikant
13. januar 2001 - 09:03 #4
--> msmows

er det ikke lige det hotpop har skrevet ????

-->kentkk

Drop det svar fra msmows, hotpop har givet det rigtige svar!

-codeb@se
Avatar billede msmows Nybegynder
13. januar 2001 - 12:20 #5
Det var nu ikke lige ment som et svar, men nærmere et lille tip om at der ligger en noget bedre udgave hos MS end den der er på 98cd\'en. Der er faktisk en del forskel!!! Så codebase læs før du \"hidser\" dig op. he he :o)
Avatar billede codebase Praktikant
13. januar 2001 - 12:27 #6
jeg hidser mig ikke op, men når du smider det ind som et svar, så er det vel ikke pga. at du ikke vil have points for at genfortælle hvad svaret er ???

ellers fatter jeg bare ikke systemet med KOMMENTAT og SVAR ???????????????

:)
Avatar billede msmows Nybegynder
13. januar 2001 - 12:30 #7
Ved godt du ikke hidser dig op, just fun - it\'s early in the morning. Jeg genfortalte IKKE svaret, gjorde opmærksom på en forbedret udgave der arbejder bedre sammen med ME, end 98udgaven gør. Svar? ja! men skulle have været kommentar, tilfreds eller bare morgengnaven? :0}
Avatar billede codebase Praktikant
13. januar 2001 - 12:33 #8
hmm. har måske været lidt morgensur, da min servere\'s DNS ikke virkede, og først kom til det kl 11 :-)
Avatar billede kentkk Nybegynder
17. januar 2001 - 21:58 #9
jeg takker for jeres henvendelser og i har været til stor hjælp.

kentkk
Avatar billede hotpop Novice
18. januar 2001 - 13:07 #10
Så er det jo tilladt at acceptere svaret så vi kan få point for arbejdet!
Avatar billede codebase Praktikant
18. januar 2001 - 20:23 #11
:)
Avatar billede hotpop Novice
18. januar 2001 - 21:37 #12
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`????
Våååååååååååååååååååååååååååååååååååååågn ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop!