Avatar billede lasborg Nybegynder
24. november 2003 - 16:51 Der er 5 kommentarer

Tiny Personal Firewall har en KÆMPE log

Jeg har installeret Tiny Personal Firewall 5.1 og nu kan jeg se at den har en log på 510MB det er jo helt vildt. Nu kan jeg ikke finde ud af at slå logging fra, har kigget i alle punkter i programmet.

Håber nogen kan give en hjælpende hånd.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
24. november 2003 - 22:43 #1
Kan ikke umiddelbart hjælpe dig, men kan give dig et link til en test, hvor du måske bør genoverveje hvilken firewall du benytter :)
http://www.taenk.dk/tt/2003/tt32/netsikkerhed/skema/
Avatar billede perj Nybegynder
24. november 2003 - 23:25 #2
>>bobelibob. Kommer vel an på hvem der laver testen!
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=142
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
25. november 2003 - 01:32 #3
peri: Den er på forbrugerrådets officielle hjemmeside.
Under vurderingen ses hvordan man er kommet frem til resultatet.
Avatar billede sirdux Nybegynder
03. december 2003 - 11:31 #4
nu ved jeg ikke med jeg, men umedlbart vil jeg ikke stole på forbruger rådet når det angår Computersikkerhed, hvis ikke testne er udført af DK-CERT
Avatar billede peterlund Nybegynder
03. december 2003 - 17:34 #5
Du skal gå ind under network security og under de common rules som logger mest (dem som indeholder Trusted og $knownapps så vidt jeg husker) skal du ændre logning fra Monitor til Ignore.