Avatar billede hew Nybegynder
24. november 2003 - 15:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cliche cirkus!

Er der nogen der kan fortælle mig hvornår www.cliche.dk har ændret hoteller til at php/mysql og asp/access hører sammen?
Avatar billede spontek Nybegynder
24. november 2003 - 15:32 #1
Det er her i efteråret en gang at de har lavet om. Mener det var omkring 1. oktober
Avatar billede wickedd Juniormester
24. november 2003 - 15:32 #2
Det har de da altid kørt med.
Avatar billede wickedd Juniormester
24. november 2003 - 15:33 #3
eller har de .. hmm
Avatar billede wickedd Juniormester
24. november 2003 - 15:33 #4
næ jeg har selv gamma, den kan da køre med begge
Avatar billede spontek Nybegynder
24. november 2003 - 15:50 #5
Det er ændret på alle hoteller, nye som gamle
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. november 2003 - 13:51 #6
det er lavet på den måde at hotellet kan begge dele, men når man opretter skal du vælge den ene, og så kan den anden ikke bruges, så vidt jeg har forstået
Avatar billede hew Nybegynder
25. november 2003 - 17:28 #7
Nej, sådan hænger det nemlig ikke sammen!
Avatar billede zipper20 Nybegynder
01. december 2003 - 15:09 #8
Altså det er vist rigtigt at fra nu af kan hoteller begge dele, men de gamle bliver ikke ændret. Jeg har lige fået ændret et "gammelt" hotel hos dem til at understøtte ASP for en kunde. Jeg troede nemli' også at det skete auto. but no.
Avatar billede birgittedk Nybegynder
04. december 2003 - 04:49 #9
Ang. cliche.dk undrede det mig en del, at jeg pludselig ikke selv kunne pege DNS over på dem - men efter bestilling af webhotel, pludselig modtog en faktura med 140,- plus moms for flytning (UDover oprettelsen). Da jeg blot en måned eller to før bestilte et webhotel, kostede det intet for flytning, kun for oprettelse. Det blev jeg ret knotten over fordi det slet ikke fremgik ved bestillingen at det kostede det ekstra, men til gengæld var der ingen bøvl med at få ordren anulleret. Jeg er iøvrigt glad for Cliche's service til det webhotel jeg har liggende hos dem.

Et fy-fy-skamme til Cliche for at have overtrådt markedsføringsloven.