Avatar billede pumpin Nybegynder
24. november 2003 - 11:56 Der er 9 kommentarer

download af PsyBnc

heysan jeg har nu ledt ettet igennem efter psybnc for windows men kan ikke finde det nogen steder.. nogen der kan give et DL link som virker.. plus måske lidt hjlæp til at komme igang med det :)
Avatar billede kapla Nybegynder
24. november 2003 - 11:59 #1
Avatar billede pumpin Nybegynder
24. november 2003 - 13:02 #2
du har misforstået mig lidt. det jeg har mest brug for er et download link SOM VIRKER til psyBNC for win... det med hjælpen ville bare være rat :)
Avatar billede pumpin Nybegynder
24. november 2003 - 13:04 #3
eller det kan være en af jer har det liggende der hjemme det ville bare være nice :)
Avatar billede kapla Nybegynder
24. november 2003 - 13:55 #4
Havde ikke set det var en Windows version du ledte efter, hent den på http://prdownloads.sourceforge.net/windrop/psybnc2.3.1.exe og kig derefter på http://www.netknowledgebase.com/tutorials/psybnc.html Spring over afsnittet "Configuring and Compiling" det er ikke nødvendigt i Windows.
Avatar billede pumpin Nybegynder
28. november 2003 - 00:34 #5
hmmm jeg har hørt en fulg synge om at man skal være truste på quakenet før man kan lace en bnc er det rigtigt... fordi den side man skal regisre sig på er nede konstant
Avatar billede pumpin Nybegynder
28. november 2003 - 00:42 #6
fordi når jeg trykke rpå den der exe fi så starter dene n promt og så lukker den lyn bøge igen men åbner jeg task manegeren så kan jeg set at psybnc.exe køre

??
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
28. november 2003 - 18:17 #7
Trust request > Ville også mægtigt gerne have en trustrequest :D - trust gør vist bare så du kan have mere end 5 på før du bliver g-lined.

Det med at den lukker... det skal den også, du skal styre det hele inde fra IRC med en bruger. Du logger såmen bare på din bnc server når du har åbnet den! Og ellers læs den readme der høre med...
Avatar billede tji Nybegynder
01. december 2003 - 14:12 #8
Du skal kun have trust på Q-net, hvis du skal have flere end 5 mennesker på af gangen.. Er dette et tilfældet, kan trust requestes på:
http://trustrequest.quakenet.org/
Siden er dog ofte nede og det kan være ret svært at få, men prøv alligevel :)

pumpin:
http://www.shellcentral.com/downloads/psybnc.html
Avatar billede sch0sler Nybegynder
06. december 2003 - 18:26 #9
Du kan sagtens vaere paa venteliste over et aar til trusts paa en ip. Desuden skal den vaere fast