Avatar billede poldor Nybegynder
24. november 2003 - 07:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

McAfee vs. Norton

Hej alle

Er ikke lige sikker på at have stavet McAfee rigtigt, men I ved nok, hvad jeg mener.

Hvilket program er bedst - og hvorfor?

/Poldor
Avatar billede perhaps Nybegynder
24. november 2003 - 07:52 #1
Det kan man ikke sige noget om. Personligt foretrækker jeg McAffee, men der er lige så mange som foretrækker Norton. Hvem kan du bedst lide? Moderen eller datteren? Når du er 45 foretrækker du nok moderen. Er du 17 foretrækker du nok hendes 16 årige datter.

Jeg er sikker på at du får mange svar i retning af: Jeg bruger Norton. Norton er bedst. Jeg bruger McAffee. McAffee er bedst. Begge programmer er af god kvalitet.
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. november 2003 - 07:55 #2
Det er næsten et spørgsmål om trosretning.

Personligt foretrækker jeg McAffee, fordi Symantec (producent af Norton) kan være utrolig aggresiv i deres programmering. Er man uheldig, skal man fejlrette for at få andet programmel til at fungere igen. Den slags problemer har jeg ikke oplevet med McAffee.
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. november 2003 - 08:00 #3
Jeg opdaterer McAffee centralt på serveren, og der er aldrig problemer. Norton HAR faktisk haft periodiske problemer i tidens løb, nu jeg tænker efter. Der skulle downloades patches for at få løst div. bugs. Lige en indskudt kommentar :o)
Avatar billede robotten Praktikant
24. november 2003 - 08:08 #4
Læste lige en hurtig anmeldelse i Computerworld, omkring de to mærker.

Er man ægte nørd, og vil rode med alle aspekter i et program, er Mcafee godt.

Er man ikke, og vil have et program der bare kører stille og roligt derudaf, så er det Norton.

Er selv til Norton, da det netop uden de store foranstaltninger virker optimalt.
Avatar billede robotten Praktikant
24. november 2003 - 08:08 #5
;)
Avatar billede arlet Juniormester
24. november 2003 - 08:13 #6
Om hvad der er bedst er som Perhaps siger en smagssag, Har selv kørt med norton igennem de sidste par år og er yderst tilfreds og har aldrig haft nogle problemer med det.
Dog ved jeg at mange har svært ved at installer norton rigtigt, så alle dens funktioner virker optimalt(bare se her på E hvor mange vi har hjulpet med at afinstaller det og derpå geninstaller det op til et par gange før det virker...
Avatar billede poldor Nybegynder
25. november 2003 - 15:41 #7
eget svar
Avatar billede robotten Praktikant
25. november 2003 - 16:03 #8
poldor>> Har lige gennemgået et par stykker af dine oprettede spm. Du er slem til at nappe /en del af) pointene selv. Det kan hurtigt give bagslag, eftersom det kommer til at virke negativt - også selvom det ikke er meningen.