Avatar billede error_martin Nybegynder
23. november 2003 - 20:28 Der er 6 kommentarer

Router besvær

Jeg skal ind i min InterJak 200 Router.. Jeg skal ind og ændre sådan at jeg kan lave en cs server som folk kan joine.. Jeg har været inde på dsl.faq.dk og jeg var inde og ændre porten.. men da jeg trykker ok til at åbne port 27015 så åbner den et vindue med ip 192.168.1.1 og det skulle gerne være min router.. men den siger '' siden kan ikke vises ''.. vil høre om nogen af jer ved hvorfor?..
Jeg har lavet en del spørgsmål efterhånden.. men ingen svarer!..

Og jah nogen af jer sir nok jeg skal slette alle de åbne jeg har.. jah gør det os :D
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
23. november 2003 - 20:32 #1
Det kan være, at din router er lejet. Dvs. at du har lejet din router af dit teleselskab. Hvis du har det, kan du ikke ændre i portene, og du vil så få vist denne fejlside.

At få lavet ændringer i sin router koster hos TDC 1000 kr, men du kan købe din egen for omkring 300-400 kr.
Avatar billede error_martin Nybegynder
23. november 2003 - 20:35 #2
Min mor arbejder hjemme og hun er ved TDC..
kan selvfølgelig godt være den er lejet..
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
23. november 2003 - 20:38 #3
Du kan evt. spørge din mor.
Avatar billede error_martin Nybegynder
23. november 2003 - 20:43 #4
Den er ikke lejet..
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
23. november 2003 - 20:44 #5
Hmm, så ved jeg ikke, hvad det kan være =(
Avatar billede the_nest Nybegynder
08. september 2005 - 18:42 #6
standart ip plejer at være 192.168.1.99 men det er in model 300 jeg har så det kan være det ikke passer