Avatar billede vanni Nybegynder
23. november 2003 - 17:33 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Ny linie i tekstfelt

Vil placere cursor i tekstfelt og flytte cursor til ny linie, men det er ikke rigtig lykkes. Har forsøgt med denne kode:

Noter.SetFocus
Noter.Text = Noter.Text + Chr(13) + Chr(11)

Har nogen en idé?
Avatar billede medions Nybegynder
23. november 2003 - 17:44 #1
vbNewln
eller
vbNewl
eller
vbCrLf
eller
vbNewLine

Kan sq ik' lige helt huske det :)

//>Rune
Avatar billede squashguy Nybegynder
23. november 2003 - 17:46 #2
vbCrLf = Chr(13) + Chr(10)
Avatar billede jesperf Nybegynder
23. november 2003 - 17:48 #3
Du kan i properties for textfeltet under fanebladet other sætter "Enter key behavior til: New Line in field.

/Jesper
Avatar billede vanni Nybegynder
23. november 2003 - 18:08 #4
Havde prøvet Chr(13) + Chr(10), men cursor flytter kun til start af linie. Det er ligegyldigt om jeg bruger dem hver for sig eller sammen.
Avatar billede vanni Nybegynder
24. november 2003 - 12:14 #6
Tak mugs, men der er så meget information, så jeg farer vild. :o)