Avatar billede miccar Nybegynder
23. november 2003 - 15:16 Der er 3 kommentarer

Overførsel fra Camcorder til Bærbar PC

Hej Eksperter !

Jeg har netop købt et Sony DCR-TRV33E video Camera.Nu er spørgsmålet. Kan jeg overføre/redigere til min Medion bærbare (fra Aldi). Jeg har Sony Kabel VMC-IL4615/35 (USB/stik til Camcorder. Samt software  ImageMixer Ver. 1.5 for Sony incl. SPVD-010 USB Driver. Da jeg tilsluttede til min compaq desktop købte jeg et Firewire PCI Card fra Belkin+medfølgende CD med PhotoSuite III SE + Video Wave,men sådan et kort kan jo ikke installeres i en bærbar. Kan jeg bare installere Sony ImageMixer på den bærbare, og så tilslutte det førnævnte kabel fra Sony til min Medion Bærbare. Vil det virke eller hvad?????
Avatar billede tumben Novice
23. november 2003 - 15:49 #1
..mit bedste bud...prøv :-)    ...men det er da meget sandsynligt..
Avatar billede miccar Nybegynder
23. november 2003 - 15:58 #2
tak for dit svar-men undskyld jeg siger det,det kunne jeg godt selv finde ud af. Det var for ikke at foretage nogen installationer,jeg spurgte. Jeg håbede på at en kunne komme med et entydigt svar, efter selv at have fundet ud af det.
Jeg håber derfor på nogle brugbare svar,fra andre hos Eksperten.
Avatar billede miccar Nybegynder
23. november 2003 - 16:51 #3
Er der virkelig ikke nogen der kan/gider besvare mit spørgsmål ???????