Avatar billede nopovic Nybegynder
23. november 2003 - 15:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Waitec X-file DVD+RW Firmware?

Hjæææælp....
Jeg har en Waitec X-file DVD+RW brænder, den kan KUN brænde DVD+RW, står der i manualen. Men findes der ikke nogle firmware til den så den kan brænde andre formater også.. Firmwaren må såvel være officel, som uofficiel, bare den virker.

Mange Tak
Avatar billede chalde Seniormester
23. november 2003 - 15:30 #1
Det tror jeg ikke du skal regne med, da brænderen er blevet lavet til at brænde ét format, og hardwaren i den så ikke er kompatibel med at brænde andre.
Avatar billede chalde Seniormester
23. november 2003 - 15:37 #2
Kan være jeg læste lidt forkert.
Mener du at den kun kan skrive dvd+rw og ikke dvd+r?
For i denne test står der:
"This product will be upgraded with DVD+R writing capability in January 2002"
Men på waitecs side er der ingen firmware til den.
Avatar billede nopovic Nybegynder
23. november 2003 - 15:42 #3
Ja den kan kun skrive DVD+RW, det står i manualen, men på deres officielle hjemmeside, er der ingen firmware eller support til den. Har ikke testet om den kan brænde DVD+r, men gør det så snart jeg få en til at brænde på..
Avatar billede chalde Seniormester
23. november 2003 - 15:44 #4
Der står også i flere test´s, at den ikke brænder dvd+r :-(
Har søgt lidt på nettet, men kan hverken finde officiel eller uofficiel firmware, selvom der i den test, jeg selfølgelig glemte at linke til, skulle blive muligt for et stykke tid siden.
Avatar billede nopovic Nybegynder
23. november 2003 - 15:51 #5
I andre test står der også at den kan skrive DVD+r, så jeg nu må jeg se.. Tak for svarene
Avatar billede chalde Seniormester
23. november 2003 - 16:17 #6
Det var så lidt. Håber for dig at dvd+r virker.
Men husk på at dvd-+r(w) er faldet en del, og kan fåes til ca 1000kr nu.