Avatar billede 00player Nybegynder
23. november 2003 - 14:10 Der er 2 kommentarer

Erstatte billeder i biblioteket

Jeg har i mit bibliotek 10 billeder (kk01.bmp til kk10.bmp)
Hver billede er brugt 3-4 steder på sitet. nu onsker jeg at overskrive alle billederne med nykk01.jpg til nykk10.jpg.

Spørgsmålet går på om man ikke kan skifte billederne i biblioteket f.eks "Erstat kk01.bmp med nykk01.jpg" hvor den så skifter de 3-4 billeder på sitet, så man ikke skal "Swap image" 30-40 gange?
Avatar billede jakwag Nybegynder
23. november 2003 - 14:14 #1
højreklik på billedet i library og vælg properties. Her inde kan du vælge import.

: ) Jakob
Avatar billede sun Nybegynder
27. november 2003 - 18:42 #2
Husk dog at de skal havde samme size!