Avatar billede leika Nybegynder
23. november 2003 - 11:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

opret netværk

Jeg sidder og leger med tre pc.ere, hvor der er skærme, mus og tastatur til de to.  De er sat sammen med en router.Jeg vil gerne kunne køre den uden skærm, fra de andre computere.  Jeg vil bruge den pc.er uden skærm m.v. til at download med. Men hvordan.
På forhånd tak Leika
Avatar billede anoukim Nybegynder
23. november 2003 - 11:56 #1
Hvis dine pc'er er udstyret med Windows XP kan du med fordel benytte Fjernskrivebord!! Det virker super.
Avatar billede doncollina Nybegynder
23. november 2003 - 11:57 #2
Du kan blot oprette en fælles arbejdsgruppe, så du kan "se" alle tre computere i "netværkssteder.. Derefter kan du oprette forbindelse til netværksdrev i Windows stifinder, herefter vil harddisken på den skærmløse computer, optræde som et "ekstra" drev på dine andre computere.... Men du får intet yderligere ud af det, fremfor f.eks. blot at flytte den/de harddiske du har i den ekstra computer over i en af de andre computere! Hvis du forstår hvad jeg mener..
Avatar billede leika Nybegynder
23. november 2003 - 12:51 #3
Bruger ME.Har delt alt i den, men kan ikke arbejde i den.  Kan jeg forstå. tak
Avatar billede ulli57 Nybegynder
23. november 2003 - 13:14 #4
der er programmer du kan bruge f.eks remote administrator
Avatar billede anoukim Nybegynder
23. november 2003 - 13:22 #5
Fik du løst dit problem? Du accepterede meget hurtigt synes jeg.

Selvom du benytter Window ME, er der da mange muligheder for at fjernadministrere den pc, du ikke har skærm til. Bare for at nævne nogle: PC-anywhere, VNC. Eller lav en søgning på www.Download.com, her er der mange flere muligheder, og også mulighed for prøveversioner af programmerne inden du endeligt beslutter dig.
Avatar billede leika Nybegynder
26. november 2003 - 09:51 #6
Har nu lagt xp ind i alle pc.ere.  Men tak for hjælpen.