Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
23. november 2003 - 01:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Langsom forbindelse over atlanten?

Jeg har et lokalt netværk med et wireless accesspoint m. DHCP (D-Link DI 714P+). Mine tre andre computere på nettet logger hurtigt på hjemmesider på den anden side af atlanten. Nu har jeg fået ny notebook (Acer Travelmate 803LCi) som underligt nok er langsom når jeg bruger amerikanske hjemmesider, fx Hotmail. Hvorfor? Opsætningen på den nye er stortset ens i forhold til mine andre computere. Er det bare fordi routeren ikke kan lide den nye computer?
Avatar billede kenp Novice
23. november 2003 - 11:16 #1
Det burde der ikke være nogle problemer med den nye computer, men prøv at lave opsætningen til den trådløse helt ens, også se om det ikke hjælper
Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
17. februar 2004 - 19:07 #2
Løsningen var ændring i netkortets opsætning