Avatar billede miss_lea Nybegynder
23. november 2003 - 00:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

swf fil om til mpeg eller avi?

Hej,

Jeg har lavet en præsentation i Flash MX og vil gerne have konverteret swf filen om til f.eks. mpeg, asf, avi, eller wmv.

Hvordan er det muligt og hvordan gør jeg?

Miss Lea
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
23. november 2003 - 00:52 #1
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
23. november 2003 - 00:54 #2
Avatar billede barklund Nybegynder
23. november 2003 - 01:22 #3
AVI:

File -> Export Movie -> Filetype -> Windows AVI

MOV:

File -> Publish Settings -> Export Options -> Mov
Avatar billede miss_lea Nybegynder
23. november 2003 - 13:31 #4
hacicambaz ->

Jeg har prøvet de programmer du anbefalede og specielt swf2video virker helt perfekt.

Desværre er der i trial versionen et stort grønt kryds og en tekst om at det er en trial version placeret midt på skærmen i den konverteret fil!

Det vil så sige at jeg er nød til at købe programmet hvis jeg skal have glæde af, hvilket også er fair nok, dog ville jeg ønske at der var et billigere alternativ?

Jeg syntes 79 US$ er en pæn slat penge at smide efter et program som jeg kun skal bruge en gang...

barklund ->

Jeg har prøvet dit forslag, men det virker (måske er det bare mig..!?) ikke særligt godt!

At konverter til en avi kan jeg godt, men resultatet er meget dårligt! Den "hakker" meget i billederne og nogen steder er det kun sort skærm, dog med lidt lyd...

At konverter til mov, kan jeg heller ikke få til at virke! Når jeg prøver får jeg en besked om at den installerede version af Quick Time ikke understøtter dette...

Desuden skal jeg bruge swf filen som enten mpeg, asf, avi, eller wmv!
Avatar billede barklund Nybegynder
23. november 2003 - 13:36 #5
For at du kan konvertere til AVI fra flash, så skal du breake alt ned. Du skal faktisk ikke have nogen som helst movieclips, da alt skal spille på en gang...
Avatar billede miss_lea Nybegynder
23. november 2003 - 13:45 #6
Øh... :-)

Jeg ved ikke helt hvad du mener, jeg ved ihvertfald ikke hvordan man gør?
Avatar billede barklund Nybegynder
23. november 2003 - 13:48 #7
Din animation skal forløbe direkte ud af din timeline. Den må aldrig stoppes med script (der må overhovedet ingen scripts være) og der må heller ingen movieclips være. Så kan den ikke lave det...
Avatar billede miss_lea Nybegynder
28. marts 2004 - 23:54 #8
Undskyld at det har taget så lang tid før jeg har accepteret et svar!
Jeg havde totalt glem at lukke tråden – sorry!

Tak for hjælpen!
Avatar billede barklund Nybegynder
29. marts 2004 - 00:08 #9
Tark for en masse points :)
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. marts 2004 - 15:05 #10
Velbekomme, læs evt. også mit indlæg i din Karma - 29/3 2004 15:00!