Avatar billede ktmikkelsen Nybegynder
22. november 2003 - 22:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Auto opdatring af videogalleri

Hejsa
Jeg er ved at lave et videogalleri og der ville jeg meget gerne kunne tilføje nye video-klip så let som muligt.

På denne måde:
Jeg lægger et nyt video-klip i en mappe på serveren ( eks. kaldet videoklip) Og automatisk bliver klippet tilføjet galleriet.
ikonet til filen er så et standart ikon, indtil jeg ligger et billede i mappen med samme navn som video-klippet, så skifter ikonet automatisk til det billede jeg har tilføjet.

Håber meget nogen kan hjælpe....
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2003 - 23:02 #1
Mon ikke du skal prøve i PHP elelr ASP kategorien?
Avatar billede skovenborg Nybegynder
22. november 2003 - 23:03 #2
der må du ty til php eller asp - som der jo er nogle ganske udmærkede kategorier med herinde. Så smut du derover (og luk det her spørgsmål)
Avatar billede ktmikkelsen Nybegynder
22. november 2003 - 23:16 #3
ok...tak