Avatar billede plobber Nybegynder
22. november 2003 - 18:12 Der er 1 kommentar

TV2 og begrænsede brugere

Hej

Jeg har lavet så min winxp bruger er administrator og min lillebrors til begrænset.
Vi har installeret Norton Internet Security, og jeg kan godt spille på TV2.
Jeg har prøvet at sætte hans bruger op så den er magen til min, men den vil ikke tillade at java filen med selve spillet bliver åbnet. den skriver den ikke er logget ind, men bagefter kommer loginboksen hvor der står at du er logget ind.

Hvad gør jeg..
Avatar billede krasmussen Nybegynder
22. november 2003 - 20:21 #1
Kontroller indstillingerne i IEexplorer funktioner - indstillinger - avanceret - sikkerhed - brugerdefineret niveau. Scroll lidt ned, her står Javaindstillingerne som standard til høj, de skal så ændres!.