Avatar billede hebj Nybegynder
22. november 2003 - 17:05 Der er 6 kommentarer

Åbne logo i W XP eller i andet prog.

Hjælp, jeg har en logofil som jeg har fået lavet, men jeg kan ikke åbne filen ! der står bare logo og ikke i hvilken form som eks. .eps ! min pc'er med XP kan ikke hverken åbne eller se hvad det er !! beklageligvis er den person som har lave det heller ikke mere !
Er muligvis lavet i et program som hedder Indesign ?
Avatar billede resten Nybegynder
22. november 2003 - 17:12 #1
Hvad heder den under egenskaber ?
Avatar billede hebj Nybegynder
22. november 2003 - 17:17 #2
Skal lige tilknytte at der står bare "fil" i filtype
Avatar billede resten Nybegynder
22. november 2003 - 17:20 #3
Kan du ikke højreklikke på det og vælge åben med og så vælge at den skal søge på internettet efter programmet.
Avatar billede hebj Nybegynder
22. november 2003 - 17:30 #4
jo det kan jeg godt men den går fejl !
Avatar billede friis3450 Nybegynder
24. november 2003 - 19:28 #5
Ja - InDesign er produceret af Adobe:

http://www.adobe.dk/products/indesign/main.html

Grunden til at filen hedder .fil er at den ikke har angivet et filnavn. lav en kopi af filen og prøv dig frem fx .jpg, .gif, .tiff, .psd osv...

Håber jeg hjalp :)

Vi ses
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2003 - 05:45 #6
Hvis det er et udbredt format, kan den nok identificeres med kommandoen file på et *nix-system. Mon ikke kommandoen er med i Cygwin... http://www.cygwin.com/

Dog er cygwin en stor mundfuld at skulle downloade bare for at identificere et enkelt billede. Du kan sende det til mig, og så kan jeg se efter. ole@sandbox.adsl.dk