Avatar billede dt Nybegynder
22. november 2003 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af password via OWA på MS SBS 2000

Hejsa

Har et problem med at skifte password via OWA.

OWA virker fino og når jeg klikker på indstillinger og går ned og finder skift adgangskode får jeg at vide siden ikke kan vises :(

Er det en side jeg skal oprette ?? hvis jeg hvor og hvordan ?

PÅ forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2003 - 14:39 #1
How to Change OWA Passwords Through IIS: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;267596

:-)
Avatar billede dt Nybegynder
22. november 2003 - 14:44 #2
TPO .. STORT takker :)
Avatar billede tma Juniormester
16. marts 2005 - 13:14 #3
Hmm, Det link virker tilsyneladende ikke mere. Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har samme problem.

Hilsen Torben